luni, 20 mai 2013

Review oja Nicole by O.P.I .

     Va spuneam zilele trecute ca am alergat ca nebuna pana la DM sa-mi mai iau oje OPI. Finalul 4 oje dintre care doua oje normale, un top-coat si un tratament pt unghii sensibile, casante. Va arat mai jos cum arata pe unghie Nicole by OPI nuanta "do good...feel good" nr. 252
Prima data am aplicat  tratamentul pt unghii casante, care va spuneam ca este bun si ca baza. (prima sticluta din dreapta)
Apoi am aplicat doua straturi de oja nr.252 (cea din mijloc)
Si peste, doua straturi de top-coat.
"Acest top-coat confera luciu si prelungeste rezistenta lacului de unghii. Se aplica peste lacul de unghii." -asta spun producatorii


     Imi place la nebunie aceasta nuanta de roz, mi se pare ca transforma unghiile intr-o  manichiura delicata. As purta nuanta asta non-stop.
     Top-coatul aplicat peste oja ii da un luciu minunat. A fost tot 23 ron ca celelalte. Nu prelungeste insa viata ojei. Pana la urma trebuie sa recunosc ca Simona avea dreptate referitor la unghiile noastre (strict noi doua) ca  orice aplicam pe unghie nu ne rezista mai mult de 2 zile:))

     Aaaa si sa nu uit. Am aflat din mai multe surse ca aceste oje nu sunt chiar clasicele oje OPI, sunt o colectie facuta sub franciza. Oare de asta nu rezista la fel ca o oja OPI? Chiar trebuie sa-mi iau una sa verific barfa asta!!! Si pentru asta trebuie sa scot 45 ron din buzunar, la acest pret le-am vazut prin Timisoara.

6 comentarii:

  1. Am cautat ojele astea in DM de am innebunit dar nu le-am gasit. Ideea este insa ca m-am hotarat sa nu mai incerc niciuna cu exceptia celei de la L'Oreal cu gel integrat. Mi-am luat o noua sticluta si pot sa zic ca e singura oja care ma tine pana la 5 zile , ceea ce e incredibil, iar cu putin top coat cu sclipici peste, ma tine si 7 zile (trebuie sa am insa unghiile foarte scurte, am observat ca are si asta importanta la unghiile mele :p)Acum, de exemplu, am doua straturi (fara sclipici) de vineri seara si inca rezista bine. O sa vorbesc si pe blog despre oja asta (inca o data), acum sunt convinsa ca e cea mai buna pentru mine.

    Oja OPI, aia cu 45 de lei, la mine nu rezista nici 2 zile in cap, eu macar nu am platit pretul asta pe ea, ci am primit-o, eram foarte tentata sa o cumpar, asa ma bucur ca nu am facut-o :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-ai gandit sa intrebi vanzatoarele unde se afla standul cu ojele?:)) Ce gel integrat? Iar nu ma lasi sa dorm la noapte ca ma pui la studiu:)
    Bine ca mi-ai spus ca mi-ai salvat 45 ron, ma batea gandul s-o verific si p-aia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite asta este: http://www.aoro.ro/loreal-paris/color-riche-nail-lac-de-unghii/
      O gasesti la orice stand L'Oreal, e sticluta mai mica, dar si pretul e sub 20 de lei si din punctul meu de vedere merita pe deplin. Si cica are gel integrat in ea si de aceea este mai rezistenta.
      http://vintagelooksimona.blogspot.ro/2012/08/si-oja-mea-rezista-rezista.html (aici aveam unghiile mai lungi si atunci rezistenta ojei e mai mica, nu stiu care e ideea, dupa ce le-am scurtat m-a tinut 5 zile fata top coat, ca si acum de altfel)
      Eu zic sa o incerci si tu! :)

      Ștergere
    2. Multam de recomandare. Le-am vazut pe astea de la l'oreal chiar in DM, dar nu stiam ca au compozitia mai ciudata, numa buna pt unghiile noastre ciudate.
      In mod sigur o sa-mi iau una, si apoi sa numar zilele:)Sper sa reziste si in cazul meu.

      Ștergere
  3. stie cineva cine importa si distribuie produsele opi in romania?

    RăspundețiȘtergere