miercuri, 1 mai 2013

Essence gel-look top coat


    

      1 Mai se lasa nu doar cu burta plina de carnuri si cola rece, ci si cu o manichiura distrusa. Taie castravetii, baga-ti mainile in clisa (slanina pentru necunoscatori:)), rascaie in foc, scobeste in nisip cu batul (asta nu are legatura cu mancarea ci cu joaca cu cel mic) si alte asemenea activitati, care nu-ti solicita neuronii dar iti distrug manichiura. Cand te intorci acasa, te sperii cand iti vezi copitele intr-un asemenea hal si cu greu iti mai gasesti un dram de energie ca sa te mai ocupi de ele. Dar pentru ca o femeie trebuie intotdeauna sa fie aranjata, ne facem timp si pentru asta.
      Manichiura de astazi nu are nimic special, nu ca celelalte (strict la modelele mele ma refer) ar avea, dar am folosit acest top coat de la essence si vreau putin sa vi-l prezint.
     L-am luat de la mall-ul din oras cu 25 ron, desi pe net citeam ca e in jur de 8ron... Fetele de la stand imi spuneau ca este primul gel pentru care nu e nevoie sa folosesti lampa cu ultraviolete. 
     M-am saturat sa-mi refac manichiura tot la 2-3 zile asa ca am sperante mari de la acest top coat care se lauda a avea un finish de gel, sper sa aiba si rezistenta macar pe un sfert cat o are un gel. Cu siguranta o sa revin la aceasta postare sa va spun si rezistenta lui. 
    Ce am observat insa, la nici 5 minute de la aplicarea lui? Ori ca l-am aplicat eu gresit ori ca asa e el, dar daca ma uit mai cu atentie, vad bule de aer sub gel, mici, mici si multe. Acest lucru chiar ma enerveaza si sunt sigura ca o sa-i stirbeasca din rezistenta. 

     Si la final, sa va spun si ce alte produse am mai folosit la aceasta manichiura:


1. Baza -nail shield de la Oriflame -de multe ori o folosesc singura, fara alta oja peste si arata minunat, pacat insa ca nu rezista mai mult de 2-3 zile 

2. Pe inelar am folosit Nail Constellation de la MUA Makeup Academy

3. Acest top coat de la Essence

     Dupa cum vedeti, chiar are un finish frumos, ca de gel. Eu am mai aplicat un strat, dupa ce am facut pozele si arata si mai bine in doua straturi. Trebuie insa sa vad cum sa fac sa nu mai apara bulele. Poate ca am aplicat in strat prea gros. Chiar arata foarte bine si merita incercat. Pacat ca e noapte si aparatul nu scoate in evidenta luciul frumos si inca un dezavantaj pentru acest gel, unghiile mele care sunt tare urate ca forma si lungime, dar incercati sa va imaginati acest top coat pe niste unghii normale si poate ca atunci o sa-i dati o sansa:)

6 comentarii:

  1. Chiar sunt curioasa de el, eu mi-am luat acum cateva zile un gel din asta de la Revlon, din pacate imediat dupa ce mi-am facut manichiura, a trebuit sa mai curat o suprafata cu buretele din sarma si evident ca nu a avut cum sa reziste manichiura mea tocmai uscata. Am zis ca il folosesc acum dupa ce am terminat curatenia de primavara ca sa il evaluez corect. Din pacate la mine 3 zile e mult daca imi rezista o oja pe unghii...
    Ne auzim cu impresii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la Revlon am si eu un top coat pt. uscare rapida. Speram sa si prelungeasca durata ojei pe unghii, dar n-o face. Asta e si motivul pt care am facut aceasta achizitie, top coat-ul essence. Sunt curioasa sa-i vad rezistenta. Dar de ce numai noua nu ne rezista manichiura?Avem noi activitati ciudate?Unghii ciudate? Poate suntem doar niste albinute harnicute:)) In Tm unde exista stand essence?

      Ștergere
  2. Habar nu am de ce nu rezista oja pe anumite unghii, am cautat informatia asta peste tot, insa nu am gasit nicio explicatie stiintifica pentru asta :P
    Essence se gaseste in mall la Douglas si in fata la Auchan intr-un magazinas cu alte cosmetice si ochelari de soare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa te uiti dupa top coat-ul asta cand ajungi prin Douglas, sunt curioasa care e pretul, ca asta din arad pare prea piperat:)mai ales ca a inceput sa sara de pe varfuri.
    Ai vazut serialul Lost? Si acolo erau fenomene ciudate, cu campuri magnetice...s-or fi propagat pana-n cuticulele noastre:))) gata ca aberez:)))tu esti de vina ca ma provoci..

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce nu incercati si lampa UV profesionala Diamond Nails pentru unghii false si unghii gel. Pe stoc, diferite dimensiuni disponibile la preturi promotionale. Lampa UV este cu ventilator si temporizator ideala pentru profesionisti si incepatori, unghii-false.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc de oferta dar mi-am luat deja lampa uv, acum imi pun oja semipermanenta;)

    RăspundețiȘtergere