joi, 9 mai 2013

Oje OPI la DM

                                                                   Sursa DM drogerie markt


     In Arad sunt doua magazine DM (Drogerie Markt). Unul dintre magazine se afla la 10minute de mers pe jos de blocul meu, asa ca sunt o cumparatoare fidela.
     De data asta m-am dus sa-i cumpar baietelului meu sampon

si ce am cumparat de fapt:)

     Am fost destul de socata sa vad ca la DM  se gasesc oje OPI. Nu numai ca erau niste culori superbe, dar erau si la reducere. Mi-am cumparat una aseara cu 23 ron bucata. Abia am adormit cu gandul la alte doua care m-au ispitit  si-mi parea rau ca nu mi le-am cumparat. Am rezolvat problema astazi dimineata, cand am fugit si mi le-am luat:)
 
      Acesta este un lac tratament pentru unghii sensibile si casante. Este minunat folosit ca baza pentru manichiura. L-am folosit astazi si arata bine chiar si fara alta oja deasupra.


     Al doilea este un roz cald, nu stiu daca se vede bine in poza, dar este de genul rozului folosit la manichiura french

Si ultimul, un rosu de coral superb, cu un pigment atat de puternic, ca este suficient un singur strat.


     Aceste oje fac parte din colectia Modern Family si Selena Gomez.
     Stiti ca pe unghia mea oja nu rezista mai mult de 2-3 zile. E prima data cand folosesc OPI asa ca sa-i dam drumul si sa numaram zilele:) pana "pica" nu unghia ci oja:)
     Si daca nu aveti rabdare sa asteptati, dati iama in dm!!!

4 comentarii:

  1. Wow, ce-mi place a doua culoare a ojei, habar nu aveam ce se ascunde in DM, nu am mai dat pe acolo de cateva luni bune. Baza aceea o sa o cumpar si eu cu siguranta, am avut una ieftina tare la de Lady's insa incredibil de buna, dar nu se mai gaseste pe site, imi trebuie neaparat altceva, in caz contrat oja mi se duce uneori si in aceeasi zi.
    Faina descoperire ai facut! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Simona, nici nu am apasat publicati, ce deja mi-ai si lasat comentariu. Vezi, pentru tine scriu eu pe blog cu drag:)Esti muza mea:))
    Sa lasam chicotelile si sa trecem la subiect: folosesc o astfel de baza de la Oriflame si dupa ce am descoperit-o nu imi mai inchipui o manichiura fara ea. Insa cea de la Oriflame e pe terminate, am dat pe ea vreo 15 ron dar e doar 7ml, pe cand aceasta de la OPI e 15ml. Oja a doua din postare e superba, codul ei este 252 "Do good feel good".
    Ma mai tenteaza si un top coat de la ei, tot la 23 ron, dar saptamana la dm inca nu s-a terminat, asa ca poate mai dau o fuga;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna. Am gasit si eu aceasta oja la dm in Bucuresti. Spune-mi te rog rezista pe unghii? Alexandra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu rezista, dar unghiile mele sunt ciudate. Nu prea exista oja care sa reziste pe ele, asa ca nu-s in masura sa te sfatuiesc in privinta asta. Mi-a spus insa o prietena ca acestea by Nicole, nu sunt atat de rezistente ca cele OPI clasice

      Ștergere