vineri, 24 mai 2013

Manichiura "La Burete" sau

cum sa-ti petreci timpul in bucatarie

     Am tot citit despre tehnica manichiurii in degrade folosind buretele de vase, dar efectiv nu am vazut cum se face. Nu am fost chiar atat de curioasa. Insa astazi am dat din greseala, peste un burete de vase nefolosit. Tudor mi-a furat o punga cu bureti de vase si i-a tot carat cu bascula, astfel ca am si asa ceva intre jucarii. Eram chiar pe punctul de a-mi face manichiura, buretele aterizase langa mine, asa ca de ce nu? Nu stiu cum folosesc alte fetele buretele pentru a face aceasta manichiura, dar nici nu cred ca e mare filozofie. Insa ele se plangeau ca se face mizerie multa, cand la mine nu s-a facut deloc.


      E diferit ce scriu de ceea ce se vede, nu?:)))) Haaaa ce vedeti in poza de mai sus nu e oja ci:
trandafir de pe tort:) care mi s-a topit in mana, dar merita sa va pacalesc putin:) Acest trandafir provine de pe un tort de mireasa. Ce vedeti ma jos sunt resursele ce le-am folosit pentru ca scrisul pe blog sa mearga mai cu spor:)

 Putin am dat pe langa unghie (pe varf) dar nesemnificativ, s-a sters foarte usor cu un betisor de ureche imbibat in acetona.
Sa trecem si la pozele necomestibile.
Prima data am folosit baza Nicole (nici nu-i mai zic OPI)
Apoi doua straturi de oja Essence #08 peach&cream
Fac o paranteza aici. Simona draga, te intrebam intr-o postare unde exista stand Essence in Timisoara si sambata aceasta am fost la voi la mall si am gasit acest stand intamplator:) dar si standul Flormar. Aceste oje provin de acolo. 8ron bucata essence (doua nuante mi-am luat) si 7 ron cea de la flormar, preturi foarte bune fata de ceea ce gasesc eu in Arad. Norocoaso!!:)
Inchidem paranteza.
Apoi am folosit oja Flormar #04
Cum? Am pus o picatura de oja pe varful buretelui
apoi am pus pe unghie apasand foarte usor, doar cu varful buretelui. Daca puneti putina oja e foarte usor de controlat si oja nu se imprastie peste tot. Dupa cateva minute in care am lasat sa se usuce oja flormar, in celalalt colt am pus o picatura de oja  cu sclipici

si am procedat la fel ca la cealalta.
La final un strat de top coat revlon
si au iesit asa:
Daaaa... este ceea ce credeti: o rosie... Am vrut sa si sacrific rosia pentru blog,s-o strang de s-o fac bulion, dar arata atat de bine (rosia nu manichiura) incat am zis ca si-ar putea sacrifica viata doar pentru un pateu pe paine:)

2 comentarii:

  1. Unghiile noastre au exact, exact aceeasi dimensiune, hihi :D
    Arata foarte bine manichiura, sa stii!! Am incercat si eu o data si, pe langa faptul ca eu chiar m-am murdarit toate, parca nu a iesit ceva prea frumoas (rosu si portocaliu am incercat eu).
    Cat despre standurile Essence si Flormar, eu nu folosesc decat ojele Flormar, cele de la Essence nu imi tin absolut deloc pe unghii si ma rezum doar la top coat-urile cu sclipici care mi se par grozave si imi prelungesc durata de viata a ojei pe unghii.
    De la Flormar tot zic de la inceputul anului ca imi iau una din aceea duo chrome, desi e mai mult aurie, dar tot arata fain. Poate trec si eu in weekend ca tot ai adus vorba. :P

    Pupici! Weekend fain! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai sa fie:))Frate am, de sora nu stiam, taica-miu a terminat la Timisoara facultatea asa ca cine stie:))
    Da, n-a tinut prea mult oja essence, acum sunt data cu flormar si rezista...
    Langa 3F,in mall, buna mai e shaorma la farfurie. Numa d-aia mananc cand ma duc la voi:D
    Weekend fain si tie si spor la shopping!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere