sâmbătă, 11 mai 2013

Double wear are caciula

 


     Si eu am ras singura dupa ce mi-am citit titlul, chiar ca suna ciudat:)
Folosesc fond de ten  Estee Lauder double wear nuanta rattan de vreo luna si am consumat deja jumatate. Enorm din punctul meu de vedere. Se pierde mai mult produs folosind la aplicare pensula, dar tot am consumat prea mult. N-o sa-mi permit sa dau 160 ron la doua luni. Cred ca vina e gura sticlutei care nu este prevazuta cu pompita, astfel ca scap pe mana prea mult, si ca sa nu-l reintroduc in sticluta, il folosesc, si iaca cum se pierde aiurea din licoare.
     Nu exista persoana care sa foloseasca double wear si sa nu stie ca pompita de la fondurile de ten MAC se potriveste si la double wear. Si daca n-ati stiut, ati aflat acum de la mine.

     Pompita am primit-o cadou de la Ioana, prietena mea din Belgia, si pentru ca stiu ca-mi citeste din umbra blogul ii multumesc si pe aceasta cale:) A dat pe ea 4-5 euro, dar cred ca se gaseste si in magazinul MAC din Bucuresti.


Se potriveste perfect. Cu pompita, mi-e mult mai usor sa-mi dozez cantitatea necesara de fond de ten.
Da...
fondul meu de ten are caciula:))

2 comentarii:

  1. Hahaha, chiar e amuzant titlul. Eu sa stii ca nu stiam ca se potriveste pompita de la MAC, asta pentru ca nu am folosit niciodata MAC si chiar imi doresc un fond de ten. Sper sa reusesc sa anul acesta sa testez unul, eu abia am descoperit pudra :P
    Sa stii ca ai consumat foarte mult produs, intr-adevar, sper sa incetinesti procesul cu pompita asta. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu n-am avut MAC, doar unu expirat primit pentru a face poze nuantei pt blog. Este 40nw nuanta, dar foarte inchisa. Studio Fix Fluid vreau neaparat sa incerc. Am vazut atatea swatche-uri pe net a acestui fond de ten incat stiu si ce nuanta mi s-ar potrivi:) Deci stiu de pompita din ceea ce am citit, nu ca as fi luat-o de la fondul meu de ten mac. Astazi m-am dat cu nutritious de la estee lauder intensity3 pentru ca deja m-a prins bine soarele si nu mai e atat de inchis, tocmai pentru a mai salva din rattan. Sa stii ca s-a comportat mai bine decat ma asteptam.

    RăspundețiȘtergere