marți, 21 mai 2013

La Roche-Posay

 

      Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand primesc un fond de ten, sar in sus de bucurie. Si pentru ca stiu sa apreciez fondul de ten, sub orice forma ar fi acesta, parca si el trage la mine ca un magnet:)) e o atractie reciproca.
In cazul acesta, magnetul a fost blogul ancai, unde am lasat comentariul de mai jos, in cadrul unui concurs organizat la ea pe blog, in urma cu vreo luna.

"Ma numesc A si sunt dependenta/obsedata de fondul de ten. Cum dau de o mostra/tester, cum salivez si-l aplic repede pe mana sa-i verific consistenta si nuanta. E o dereglare psihica, pentru care nu mai exista tratament. Si chiar daca ar exista, nu vreau sa fiu tratata:) Mi-am gasit alesul ca fond de ten, oare ma ispitesti sa-l insel?:) Daca varianta spuma a fondului de ten roche posay pentru tenul gras, bate estee lauder-ul double wear, si-mi va tine sebumul secret, departe de privirea celor din jur, ma inchin cu respect in fata celor care l-au conceput. Si pentru ca nu ma incadrez in cerintele concursului, am eu o "pasarica"vis-a-vis de facebook, nu am cont si nu pot castiga licoarea, as accepta sa ma duc la laboratoarele Rosay Posay si sa-l incerc acolo:))Am fost sa vad cum se produce painea, cum se face si se imbuteliaza sucul, am vazut pe Discovery cum se fabrica ciocolata, asa as vrea sa vad cum se produce fondul de ten...si daca ma cheama, te iau cu mine ANCA..:))"


     Anca s-a lasat sedusa de cuvintele mele si m-a ales printre castigatoare.
     La putin timp dupa, am fost contactata din partea La  Rosay-Posay de Andra, amabila exact cum as vrea sa fie toti cei cu care intru in contact, careia i-am dat detalii privitoare la transport, dar si la varianta de fond de ten dorita de mine. Normal ca am ales varianta pentru ten gras, iar ca nuanta nr 2.

      Astazi a ajuns curierul cu premiul la mine la usa, si desi stiu ca Simona o sa ma certe ca l-am si desfacut, desi mai am atatea desfacute, nu m-am putut abtine si am rupt sigiliul. Nici nu era plecat de tot curierul, ca mana stanga era deja moscolita cu toleriane. 

Este un fond de ten spuma, cu efect matifiant. 


Pana acum, desi am incercat o gramada de fonduri de ten, nu am incercat varianta spuma de fond de ten, de la nicio firma, asa ca sunt tare curioasa daca o sa-mi placa.
      De maine incep sa-l testez, sa vedem ce impresie lasa acest fond de ten fetei mele, si cand o sa am un feedback clar de la ea (fata mea) o sa scriu un review.
Hhihih sa nu uit, desi se spunea ca o sa primim varianta mini a acestui fond de ten (10ml) eu am primit varianta normala, de 30ml. Nu stiu daca a fost o greseala sau si-a bagat Andra codita, dar oricum multumesc si pentru fondul de ten , si pentru cei 20ml in plus hihihi:))

2 comentarii:

  1. Hahaha, n-ai rezistat sa-l tii la pastrare, nu? :)))
    Felicitari pentru premiu, ce fain ai scris, meritai sa fii aleasa. :P Abia astept sa aflu si parerea ta, nici eu nu am testat niciun fond de ten spuma pana acum si parca nu as avea curaj sa cumpar unul, dar m-as bucura daca l-as primi. :P
    Cat despre varianta de 30 de ml, nu stiu cum l-au primit celelalte fete, insa ca sa fiu sincera, ma bucur ca nu ti-au trimis mostra de 10ml, recunosc ca am cam strambat din nas cand am citit asta, mi s-a parut cam aiurea si cam zgarcit din partea lor sa nu puna la dispozitia fetelor fonduri de ten in varianta normala. :P
    Eu am testat zilele acestea doua mostre (o sa le arat si pe blog cand o sa revin): Biotherm si Clinique si tare imi plac amandoua, din pacate primul nu l-am gasit deloc pe niciun site in tara :(

    Te pup, noapte buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am scris fain, dar le-am gresit numele:) nu stiu ce naiba tot am cu rosay.
    Nici macar nu mi-a trecut prin cap sa-l pastrez sigilat, asa cum fac altii:P Singurul meu fond de ten sigilat este sticluta nr 2 estee lauder rattan, pentru ca sunt inca la prima:))
    Imi dau seama daca mi-e bun un fond de ten inca de la prima utilizare. Nu cred ca am nevoie de saptamani ca sa-mi dau seama. Uite, double wear-ul m-a dat pe spate la prima utilizare si parerea mea ramane neschimbata. Mi-ar fi ajuns si un dop de produs ca sa-mi dau seama daca e bun sau nu, 10ml era deja lux:) Cand primesc esantioane de undeva, imi ajung maxim pt 2-3 utilizari asa ca nu-s pretentioasa.
    Biotherm are produse exceptionale (din pacate doar am citit despre ele, nu am avut vreunul) si le gasesti pe site-ul strawberry, de unde imi cumpar eu rattan-ul. Verifica sa vezi daca nu sunt chiar cele reduse (31 ron )
    Te pup si eu!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere