duminică, 19 mai 2013

Putina reclama -Posta Romana

     Ma uit in oglinda si vad ca se uita tare urat una la mine. Si doar pentru ca am indraznit sa pronunt cuvantul posta. Daca-mi apare vreun rid nou, ar fi numai din cauza postei romane (chiar daca e o institutie si trebuia s-o scriu cu litere mari,din cauza lor incalc si reguli gramaticale)
     Ma pun sa-mi marchez ridurile si sa nu mai folosesc exfoliantii paula's choice, care ar putea salva posta romana, scapandu-i de procesul cu mine...
     Cum sa nu ma enervez? Comanda de la strawberry mi-a ajuns abia in 16 mai, desi mi-a fost pus produsul la posta inca din 28 aprilie. Produsul pleaca din Suedia in 28 aprilie, in tara intra in 3mai, la mine in posesie in 16 mai. Adica a stat in tara 2 saptamani pana sa ajunga la mine...
      Noroc ca nu era un produs urgent, dar nici nu mai conteaza asta, nu inteleg de ce exista atata nepasare si nu stiu daca sistemul este de vina sau oamenii care il implementeaza. Produsul pe care l-am comandat este fondul de ten Estee Lauder Double Wear nuanta rattan. E bine sa am unul sigilat la pastrare, ma ajuta psihic foarte mult:)
Gata ca mi-au trecut nervii, dar tot nu te voi ierta: posto!!
O duminica frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu