duminică, 26 mai 2013

Estee Lauder Double Wear nuanta 2W1 Sand


Obsesia pentru Estee Lauder Double Wear continua, asa ca voi face tot posibilul sa va arat cat mai multe nuante ale acestui fond de ten. Din nefericire nu am de unde sa fac rost de toate nuantele, dar cum gasesc o sursa, cum cer un esantion. De data asta am facut rost de la Ioana, de nuanta 2W1 Sand 36.

N-am lasat-o pe Ioana sa-mi puna mai mult produs pentru ca mi-am dat seama imediat cum am vazut nuanta ca e prea deschisa pt mine si nu am vrut sa irosim produs. Am atat cat sa va faceti o parere despre aceasta nuanta si sa vedeti diferenta dintre cele doua nuante, apropiate ca numar de ordine, in cazul in care vreti sa va cumparati fondul de ten de pe net si nu aveti posibilitatea sa incercati nuantele fizic.
Mai multe despre acest fond de te nu am ce sa va spun, am scris deja despre el de atatea ori, fara insa sa ma plictisesc, insa nu vreau sa va plictisesc pe voi. Urmeaza galeria foto:) Doamne ce-mi mai place sa fac aceste poze, ma enerveaza insa ca-mi ia mult timp sa le editez, noroc ca e duminica, afara ploua si am timp pentru asa ceva. 










Si la final, desi poate e prea tarziu si nu mai gasiti revista, dar nici eu nu am vazut decat ieri, la revista Marie Claire editia de mai au fost creme Mario Badescu cadou. Mi-am luat revista cu 10 ron si am primit cadou o crema. Astazi mi-am mai luat una:), dar cu alta varianta de crema Mario Badescu. Sigur o sa-mi ajunga cremele pentru o luna, creme care full size sunt de la 100 ron in sus.



O duminica frumoasa!

4 comentarii:

  1. Sand cred ca a fost una din nuantele pe care le-am incercat in magazin, alaturi de ecru.. din pacate eu nici macar nu am habar daca tenul meu are subtonuri calde sau reci si alte amanunte de genul.. de obicei aleg ceva ivory/nude/natural, de multe ori sfarsesc prin a alege ceva mult prea deschis, cred.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici prea deschis nu e bine, ca pari prea palida. Ca sa nu patesc asa, eu imi intind fondul de ten si pe gat si atunci pot sa merg pe o nuanta mai inchisa

    RăspundețiȘtergere
  3. De unde a-ti cumparat 2w1? Il caut de o gramada de timp?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu l-am avut in aceasta nuanta niciodata full size, doar un esantion de la o prietena stabilita in Belgia. Eu folosesc nuantele urmatoare, 2w2 rattan. 3w1 tawny si 3w2 cashew. Am vazut insa ca-l mai poti comanda de pe aoro (acum vad ca nu mai e pe stoc, dar poate-l aduc) sau de pe http://ro.strawberrynet.com/makeup/estee-lauder/double-wear-stay-in-place-makeup/28878/# (aici am vazut ca e pe stoc)

      Ștergere