luni, 17 iunie 2013

Pensule ieftine


     Va spuneam in urma cu vreo 2-3 saptamani ca mi-am comandat niste pensule de pe ebay. Le-am vazut pe blogul coltulcameliei si am fost curioasa cum sunt.

      Desi initial ma asteptam sa-mi ajunga pachetul dupa cel putin o luna, asa cum se intampla cu produsele comandate din china, mi-a sosit coletul la posta vamala ieri si tot ieri le-am si ridicat, deci dupa 2 saptamani si jumatate.

Am platit pe amandoua, cu tot cu transport, 21 ron (6.56$).
Deocamdata nu le-am folosit, nu stiu cat sunt de grozave, insa mi-au facut  o prima impresie foarte buna.
                                                           cod 1052
     Parul este foarte foarte fin, insa nu la fel de des ca cel de pe pensula sigma. O sa le incerc cu fond de ten lichid, blush si pudra pulbere, sa vedem cum se comporta.

     Se comercializeaza in cinci variante si denumirea cu care le gasiti pe ebay este urmatoarea:Professional Conclear Denefit Powder Blush Foundation Brush Cosmetic Makeup Tool

cod 1051
       Deocamdata, un mare plus pentru rapiditatea cu care mi-au ajuns si felul cum arata.
      Sper sa fie la fel de bune pe cat arata!

2 comentarii:

  1. Arata foarte bine, sunt curioasa cum le evaluezi calitatile dupa folosire, ne pui si link, sa studiem si noi oferta? :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am cam dat seama, le-am folosit zilele astea de cateva ori. "Agata" mai putin produs decat cea de la sigma si elf, dar si acoperirea este mai light, asta referior la aplicarea fondului de ten lichid. Le-am incercat si cu pudra pulbere. La fel, mi se pare ca nu se compara cu sigma, care e perfecta si pt pudra pulbere. Sunt bune insa pt aplicat blush-ul, asa ca nu-mi pare rau ca le-am cumparat. O sa pun si link, insa acum scriu de pe tel.

    RăspundețiȘtergere