sâmbătă, 1 iunie 2013

Gaura din bluza

 

 Toti avem haine preferate, pe care le purtam cu drag si in care ne simtim mai frumosi. La fel am si eu. Bluzita  din poze se numara printre acestea. 

Cand am calcat-o ultima oara, soc!! Trei gaurele tronau in partea de jos. Nici nu mi-am dat seama cand am agatat-o. Am zis ca lesin. Stiam ca n-o pot arunca, pentru c-o placeam prea mult asa ca am stat si m-am tot gandit cum s-o salvez. S-o tai mai scurta nu mergea, gaurelele erau prea departe de partea de jos, ar fi devenit prea scurta. M-am gandit sa cumpar niste panglica sau niste margele, sa cos peste. Cand am ajuns la magazinul care comercializeaza asa ceva, am gasit si niste floricele.

Am cumparat margele (4ron),  panglica subtire (1ron/ m) si niste floricele din material (2.5ron buc), urmand ca acasa sa ma hotarasc ce se potriveste mai bine.


Panglica nu se potrivea ca nuanta. Era prea roz, nu semana cu cea de la guler. Floricelele le-am tot aranjat sa-mi dau seama cum se potrivesc mai bine.
Oricum le-am aranjat, parca nu aratau bine. Asa mi-am dat seama ca mi-ar trebui patru floricele, nu trei. A doua zi am mai cumparat una si le-am cusut asa:


Cea din mijloc jos acopera defectul.
Cu o floare nu se face primavara, dar se acopera o gaura:))

2 comentarii:

  1. Arata foarte bine, le-ai distribuit foarte fain pe toate 4. Si eu am patit la fel, am umblat cu o bluza cu o ruptura prin care aproape ca puteai baga pumnul, ore intregi prin oras. Mi-a picat fata cand am ajuns acasa si am vazut. Nici acum nu stiu cum am reusit asa o performanta. Eu am pus un fluturas peste, unul mai mare. Nu puteam sa renunt la ea, m-a costat destul de mult, de la RVL am luat-o cand era magazin la noi in mall.

    Sa o porti cu placere in continuare, e perfecta! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hahahaha!!! Unde era ruptura?:)))
    Si mie imi place cum a iesit, dar nu-ti poti imagina cat am tot aranjat floricelele alea pana le-am dat de hac:))
    Multumesc frumos! S-o porti cu placere si tu pe-a ta, cea cu "fluturoiul":))

    RăspundețiȘtergere