vineri, 25 ianuarie 2013

Schimb fond de ten Estee Lauder Double Wear nuanta fresco- Anunt expirat!!!

    
     Ma simt ca inaintea unui divort, de fapt doar banuiesc cum ar fi, pentru ca n-am trecut prin asa ceva, din fericire. Mi-e greu sa schimb fondul de ten, daramite barbatul:))
     Sa sintetizez: am gresit!! Mi-am gresit rau de tot nuanta fondului de ten Estee Lauder ce l-am comandat de Craciun de pe strawberry. L-am folosit o saptamana, de fapt doar in prima zi singur si mi-am auzit vorbe la serviciu: ce palida esti...



     Incepand cu a doua zi l-am combinat pe rand cu celelalte fonduri de ten din dotare. Cel mai bine s-a potrivit cu Dior Forever-ul, care a schimbat bine nuanta Estee Lauder-ului deoarece nuanta de la Dior #30 e foarte inchisa, astfel ca a reusit sa mai inchida la culoare Estee Lauder-ul. Din pacate Dior Forever mai am doar pe fundul sticlei. Asa ca am hotarat sa scriu pe blog si sa vad poate gasesc pe altcineva nemultumita de un fond de ten pe care l-a achizitionat si sa facem schimb.
Detaliile fondului de ten le gasiti aici, e vorba despre o postare tot la mine pe blog. Acolo vedeti swatches-uri, detalii despre nuanta etc.
     L-am folosit vreo 6-7 zile, dar nici nu se observa ca s-ar fi consumat ceva, pot sa spun ca este full size. Este valabil 24 luni de la deschidere. Am cutia originala, am chiar si cutia in care mi-a venit comanda.
     Fac schimbul doar cu ceva asemanator si pentru ca asemanator are un spectru mai larg o sa scriu totusi niste cerinte pentru schimb:
-fond de ten Lancome, Dior, Estee Lauder (tawny 3w1 sunt sigura ca mi s-ar fi potrivit),Mac, Nars, Make up for Ever, Bobbi Brown etc
-chiar si parfum, 90-100ml, daca la schimb e vreunul pe care-l stiu si care-mi place;
-nu schimb cu farduri, rujuri, oje, pudre etc pentru ca cine mi-a citit blogul stie ca pasiunea mea sunt fondurile de ten si niciodata n-o sa dau un fond de ten pe un fard, indiferent ce firma ar fi.
     Am avizul de insotire al comenzii, care atesta ca fondul de ten este proaspat deschis si original, asa ca as dori ceva asemanator, nu vreau un produs vechi.
   Nu vreau sa provoc o licitatie aici pe blog:), daca e cineva interesat de schimb, sa-mi scrie mail pe amicidevorba@yahoo.ro si acolo discutam si detaliile schimbului.
     Astept ispitele:))))
Update 03.03.13
Anuntul a expirat! Nu pentru ca as fi facut schimbul ci pentru ca i-am mai dat o sansa. Se comporta foarte bine impreuna cu Revlon PhotoReady, dar si cu Nutritious, tot Estee Lauder, asa ca nu-l mai instrainez:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu