sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Produse preferate

     N-o sa ma refer la anul 2012 ci la produsele care mi-au placut si pe care le-am recumparat pe parcursul vietii. Nu sunt multe pentru ca desi nu m-am considerat o persoana pretentioasa, acum ca vreau sa scriu despre ele imi dau seama ca sunt foarte putine. Tot timpul am sustinut ca un produs bun este acela care il recumperi o data si inca o data si tot asa. Si chiar daca vine o perioada in care te saturi de el, dupa un timp il reintroduci in rutina ta de ingrijire/machiaj
  1. Revlon Colorstay

     Primul produs din topul meu era normal sa fie un fond de ten:) Vesnicul si vechiul Revlon Colorstay pentru ten gras. Am folosit vreo 6-7 sticlute 
si sunt sigura ca o sa mai cumpar, pentru ca pana acum, nu am gasit niciun fond de ten care sa-l egaleze. Cand ma plictisesc de el incerc alt fond de ten dar ma intorc mereu la Colorstay. Am gasit si nuanta care ma multumeste si mi se potriveste cat de cat #310 warm golden, insa daca ar fi existat in nuanta ce-o are fondul de ten Sephora perfect cover #25 medium beige chiar ca ar fi fost fondul de ten perfect. Daca primele doua sticlute Colorstay le-am luat din Romania, restul le-am luat de pe ebay (nuantele #300 golden beige si #310 warm golden care nu se comercializeaza la noi). Pretul 60-70 ron

2. Pudra Sephora
     Intotdeauna am una in poseta, ca scrie pe ea pudra sau fond de ten mineral. Cum spuneam in postarea dedicata acestei pudre, nu exista deosebiri sesizabile intre pudra sau fondul de ten mineral Sephora. Sunt la fel de bune, au aceeasi consistenta, acoperire, chiar si nuantele corespund, adica D30 de la fondul mineral este aceeasi nuanta cu D30 de la pudra. Ca pret este undeva intre 50-60 ron diferenta de pret o face oglinda sau buretelul (cu care este dotata cutiuta de la fondul de ten mineral).

3.Lotiune regeneranta cu petroleum de la Gerovital Plant.

     Pe verificate ca e cea mai buna solutie pentru caderea parului. In cazul meu a dat roade si am fost tare multumita de rezultate. O foloseam de doua ori pe saptamana pe parul uscat, cateodata doar lotiunea, dar de cele mai multe ori imi preparam o masca din aceasta lotiune, vit. A picaturi, ulei ricin, doua galbenusuri de ou, miere si zeama de lamaie. De la claie de par cazuta pe jos, am ajuns dupa cateva luni de utilizare a acestei masti sa nu-mi mai cada fir de par. Cand nu am mai folosit-o a reinceput sa-mi cada. Acum am reinceput tratamentul si deja are efecte. Pretul este intre 16-20 ron.

4.Servetele matifiante de la ELF

     Le folosesc in special vara, dar nu-mi lipsesc din poseta nici iarna. Absorb bine sebumul de pe fata, fara sa stearga strop de fond de ten. Pret 8 ron.

5.Crema cu protectie solara 50 Bioderma
     Am folosit si varianta Max si varianta AR si mi-au placut la fel de mult. Exista in trei nuante: bej deschis, inchis si alb. Mi-a placut faptul ca fondul de ten se aplica usor peste aceasta crema, nu lasa o pelicula alba si intra repede in piele. Acum folosesc crema cu protectie de la Vichy, dar cand mi se termina cred c-o sa recumpar Bioderma. Am mai spus, pentru cele care nu au probleme cu tenul, variantele de bej inchis sau deschis sunt excelente inlocuitoare pentru fondul de ten. Cel putin, varianta de bej inchis de la Bioderma are un grad de acoperire mai mare decat multe fonduri de ten.

6. Pensula pentru pudra de la ELF
     Pe care o folosesc de fapt pentru aplicarea fondului de ten lichid. De cand am cumparat-o nu am mai aplicat fondul de ten cu degetele, decat de cateva ori. O spal o data la 2-3 zile si desi o am de vreo doua luni, nu i-a cazut niciun fir de par, nici coada, ca multe se plangeau pe site-ul celor de la ELF de faptul ca le-a cazut coada. Nu lor, ci periei:))

7. Creion jumbo Sephora #white

     Desi nu-l am decat de cateva zile, sunt foarte multumita de el. Il folosesc in zona de sub spranceana si la contul ochiului pentru luminozitate. Zicea sotul zilele astea: Ce fata luminoasa ai, pari o adolescenta! Sa fi fost "vina" creionului sau dorea ceva?:))

8. Parfumul Classique de la Jean Paul Gaultier

        Sursa poza


     Este un parfum care mi se potriveste. Ador parfumurile foarte dulci si acesta se numara printre ele. Cate parfumuri am tot avut, dar tot timpul am si un Jean Paul Gaultier -Classique.

9.Parfumul Max Mara


                                                                              sursa poza
     Este un parfum elegant, care imi da incredere si energie cand il simt pe mine. Este un parfum mai sobru si mai potrivit unei femei de peste 30 de ani, asa cum sunt moi:)

10. Ciocolata Milka cu zmeura

                                                                        sursa poza
     Sunt de principiu ca trebuie sa ne indulcim viata si cu dulciuri, nu doar cu parfumuri si creme, asta facand referire nu la lucruri mai profunde gen familie/sanatate/cultura/profesie care sunt lucrurile cele mai importante din viata.  Fac parte din categoria "dulcivore" si imi place sa mananc 100 g de ciocolata deodata:). Nu mi-as putea inchipui viata fara dulce. 
Multumesc mama ca m-ai facut slaba sa ma pot bucura de viata!!

3 comentarii:

  1. Aveti o pagina foarte informativa. Mi-a facut drag
    sa observ ca se afla astfel de web siteuri in internetul din Romania.



    Also visit my website: cazare romania

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos!
    Acestea erau produsele preferate anul trecut, de atunci preferitele mele s-au schimbat:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sanatate, ni ca am ajuns pe aceasta treaba despre maramuresul nostru minunat,
    si va laud ca scrieti Maramures. Amu sa nu va suparati sa dau pagina tot
    despre noi: https://cazaremm.ro Va multumim iar, si va dorim numa bunatati la toti.

    RăspundețiȘtergere