sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Fond de ten Estee Lauder Double Wear

    
     L-am comandat de craciun de pe strawberry. Anul trecut mi-am luat de la ei pudra Laura Mercier si pentru ca de atunci nu le-am mai fost clienta, m-au ispitit cu o oferta tentanta: 10% reducere pentru ca "le era dor de mine". Tare de tot strategia lor de marketing, pentru ca la mine a tinut:). Comanda am dat-o de craciun si sapt aceasta mi-a ajuns acasa. Da, acasa! Pentru ca am alt postas, o doamna, la propriu si la figurat, care mi-a adus pachetul la usa apartamentului. In medie, a durat de la comanda pana am avut pachetul la usa doua saptamani, in conditiile in care au fost o gramada de zile nelucratoare, altfel sunt sigura ca pachetul ajungea mai repede.
     Nu mi-am facut deocamdata o parere clara despre el ca rezistenta, ca aplicare. Pot sa va spun doar ca, daca ar fi sa spun o prima parere despre el, sunt destul de nemultumita. Nu mi se pare ca regasesc la el nimic din ceea ce am citit. Dupa 2-3 ore parca prinde putin luciu, finish-ul nu pare natural. O sa incerc mai multe variante de aplicare, ca poate gresesc eu si inca nu-l stapanesc ca si aplicare.

O sa scriu acum doar despre nuanta aleasa Fresco 2N2 , o nuanta gresit aleasa de mine. Nu-mi place deloc! Parca ma face palida, sa nu zic decedata:) E o nuanta pe care nu am regasit-o pana acum la vreun fond de ten. Nu mi se pare ca are subton galben sau roz ci parca bate spre mov. Ce pacat! Iar trebuie sa gasesc un fond de ten cu care sa-l amestec. Pana acum l-am incercat cu Dior Forever #30 si Bourjois #54 si parca a fost mai ok cu Dior-ul, pentru ca el este cel mai inchis ca nuanta, dintre toate fondurile mele de ten.
Atasez poze mai jos, o sa vedeti ce mov pare nuanta.








                                             fondurile mele de ten



Cu poza de mai sus am vrut sa va arat rezistenta lor. M-am spalat usor pe mana, cu apa si sapun. Sephora a fost fondul de ten care s-a demachiat cel mai usor, la fel si l'oreal-ul si apoi bourjois-ul. Au mai ramas dior-ul, estee-ul si revlonul. Dupa inca o spalare, folosind peria de unghii, a mai ramas revlonul colorstay.
Asa ca da, revlonul e mai tare decat estee lauder-ul:)

4 comentarii:

  1. Buna! Daca vrei sa vinzi nuanta fondul de ten Estee Lauder Double Wear 2N2 Fresco O1 il cumpar eu...
    adresa mea de mail este anamaria_mocanu83@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau dar nu il mai schimb/vand

    RăspundețiȘtergere
  3. Înseamnă ca ti-ai schimbat părerea despre el. Chiar îi cel mai bun f de ten din lume ca și acoperire. Păcat ca au scos nuanță ăsta de pe piața..

    RăspundețiȘtergere
  4. De cand am scris postarea asta cred ca am consumat deja patru sticlute a acestui fond de ten. Precizez insa ca e vorba despre noua formula si ca nuante folosesc: 2w2, 3w1,3w2, in functie de cat sunt de bronzata.

    RăspundețiȘtergere