luni, 14 ianuarie 2013

Reduceri Sephora ianuarie 2013

     Stiu ca mai am o postare cu reduceri la sephora, asa ca trebuia sa le diferentiez putin si fiind in pana de idei am ales ce mi-era mai la indemana, un titlu banal dar la obiect.
     Insa nu asta conteaza, ceea ce e cu adevarat important sunt produsele ce le mai prindeti la reducere. Nu stiu exact daca am ratat marea reducere sau asa putine produse au fost de la inceput, insa astazi cand am fost eu la sephora am gasit putine produse. Desi am o memorie proasta incerc sa-mi amintesc ce am vazut la reducere:
-ce m-a interesat cel mai mult pe mine a fost sa-mi cumpar pudra matifianta de la ei. Din pacate nu am mai gasit nuanta D30 ci D10 (ff deschisa) si D50,D55 care erau foarte inchise.
Poza este cu pudra ce o detin acasa, nu ce am cumparat astazi la reducere din sephora. Aceasta pudra este acum la 12,5 ron, redusa de la 44-48ron (nu mai retin cat a fost pretul initial). 
Pudra minerala de mai jos este redusa de la 55 ron la 23,5 ron, dar nici la asta nu am mai gasit nuanta D30

Preturile sunt foarte bune si nu ma las pana nu-mi cumpar una. In Arad avem doua magazine sephora, asa ca maine incerc la celalalt magazin, poate gasesc acolo.

-Ce reduceri mai sunt? Fondul de ten Lancome 24H la 163 ron

-Cautam de ceva vreme un fard pentru zona de sub sprancene si nu am gasit decat niste farduri de la estee lauder, dar si reduse tot erau scumpe asa ca m-am oprit la un fard tip creion marca sephora


Nu stiu pretul intreg, eu am dat pe el 12,5 ron. Este waterproof si chiar pare rezistent. Am incercat sa-l sterg de pe mana si s-a dus foarte greu. Cred ca am facut o alegere buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu