luni, 16 iulie 2012

Salata mexicana

         Salata mexicana e a doua in preferintele mele, prima fiind salata de vinete. Imi place s-o fac mai consistenta, asa ca pe langa amestecul de legume pe care-l gasiti in orice supermarket sau alimentara, mai pun si paste si sunca. Nu e greu de facut insa vreo 30-40 min tot stai in bucatarie. Amestecul de legume se pune la fiert intr-o oala, dar numai dupa ce apa fierbe, si se tine aprox 10 min. Pentru ca imi place sa fie mai mult porumb, am cumparat o punga mare de porumb inghetat pe care o tin in congelator si pun de fiecare data din punga respectiva cate o mana-doua de porumb, sa fiarba impreuna cu celelalte legume, ca sa fie din plin pe gustul meu.
                                                                     400 g
Intre timp puteti pune si pastele la fiert, eu am folosit ce vedeti mai jos:
                                                       am folosit doar jumatate de pachet

                                                      Sunca 200g si am taiat-o bucatele
         Poze cu pastele la fiert nu va pun, nu cred sa fie nevoie. Dupa ce au fiert legumele si pastele (in oale separate), se pun la stors si la racit. De ce la racit? Pentru ca daca amesteti maioneza cu legumele si pastele fierbinti se taie maioneza.

Separat se face maioneza dintr-un galbenus (daca oul e foarte mic puteti sa puneti 2 galbenusuri), apoi amestecati si sarati dupa gust.

E atat de buna!!! Yamiiii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu