miercuri, 11 iulie 2012

Cumparaturi la DM- Alverde baby lotiune spalat si sampon

      Imi place la nebunie sa ma plimb prin DM, dar mai ales sa cumpar de la ei. Nu cumpar multe produse, doua-trei, si nu depasesc 20 ron, nu ca am stabilit o regula, dar in general incerc sa nu ma "intind" prea mult pentru ca e foarte usor s-o faci, la cate produse faine sunt. Gata ca ziceti ca e reclama. 
      Am intrat sa cumpar sampon/sapun lichid pentru baietelul meu. E vorba despre Alverde Baby lotiune de spalat +sampon. 

       Am mai cumparat acest produs si cand era bebelus, dar ultima data cand am avut nevoie nu-l mai aveau pe stoc si am cumparat altceva- Klorane bebe cu musetel, bun dar scump, asa ca ieri cand l-am regasit pe raft am si pus mana pe el, mai ales ca, (virgula anti-cacofonie) Klorane e pe terminate. 
Produsele Alverde sunt produse bio, nu contin coloranti, conservanti, arome sintetice, asa se spune, personal  nu stiu sa "citesc" ingredientele unui produs, asa ca ma iau dupa ce zic altii. Si daca va pricepeti, va ajut cu ce pot, cu o poza ca de obicei :)

Producatorul spune despre produs ca: 
Curata si ingrijeste pielea si parul bebelusului. Formula cu extract de arnica, musetel, calendula si tenside delicate ( habar nu am ce-s alea tenside..) curata si ingrijeste pielea bebelusului fara a o usca.
Mod de folosire: a se folosi o cantitate mica pentru par sau corp dupa care se spala cu abundenta cu apa. Nu contine arome sintetice, coloranti, conservanti si nici substante provenite de la animale. Substantele folosite provin din culturi biologice controlate.
Are 200ml si am platit 12 ron. Cum v-am mai spus l-am mai avut si l-am folosit cand bebele avea 7-8 luni si nu am avut nicio problema. Din fericire nici nu am avut probleme cu alergii, doar vara de caldura (si acum saracutul e plin de bubite de la caldura).
           Si pentru ca eram curioasa daca s-au terminat produsele Manhattan, am intrat pana-n "fundul" magazinului si am descoperit ca mai erau destule produse. N-am rezistat si mi-am luat o pudra crema compacta, e de fapt un fond de ten crema, nuanta #10 sandbeige, dar despre ea... in episodul urmator :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu