marți, 3 decembrie 2013

Reducere blush Laura Mercier


                                                          sursa
Se intampla des sa frunzaresc netul inainte de culcare. Asta s-a intamplat si acum cand am dat peste o reducere, zic eu, grozava. Pe ro.strawberrynet.com am gasit blush Laura Mercier nuanta #winter bloom la numai 35ron, transport gratuit. Nu stiu cum e produsul, l-am gasit insa pe makeupalley cotat la 4,8 din 5 asa ca acest lucru m-a facut sa dau o comanda nocturna, de pe telefon. La fel este si postarea, telefonica, fara aranjare in pagina si fara poze. Doar aceasta nuanta e la reducere si ma mir, ca asta si pare cea mai faina. Sper ca am facut o alegere buna. Poze cu el pe manuta, dupa ce-l primesc.
Noapte buna!

Update: nuanta vazuta de pe telefon e diferita de ceea ce vad acum de pe laptop. Destul de inchisa pentru gusturile mele:)) Sper ca totusi mi-o placea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu