duminică, 22 decembrie 2013

Am testat fondul de ten Clinque stay-matte

     De vreo doua saptamani am primit doua mostre de fond de ten Clinique. Una este o mostra din fondul de ten Clinique stay-matte, iar cealalta tot Clinique dar nu stiu care fond de ten de la ei si mi-e lene acum sa ma duc sa ma uit in sertar, dar sigur o s-o testez si p-aia. Pentru ca sambata e la mine ziua de testat fonduri de ten (din pacate nu in fiecare sambata, desi as vrea...) azi inainte sa ies in oras, am aplicat acest fond de ten.
 Am mai incercat un fond de ten Clinique in urma cu cativa ani insa nu mi-a placut (cred ca even better era) asa ca nu am avut asteptari foarte mari inca de la inceput. Speram insa ca sa rezolve macar partea cu stay-matte insa pe tenul meu un mare NU, dar sa le luam pe rand.

  • Acoperirea
 Usoara, mie nu mi-a acoperit petele de melasma si nici pistruii, niste urmele ramase de la cosuri. Desi am incercat sa aplic mai multe straturi pe zonele cu probleme ca sa-i sporesc acoperirea, nu s-a intamplat nimic. Nu a incarcat tenul, dar nici n-a acoperit mai mult. 


  •  Matifierea
 Desi trebuia sa "stea mat" macar pentru vreo 2-3 ore, ca doar cu asta se lauda, in cazul meu dupa o ora de la aplicare (cu buretelul Real Techniques) fruntea imi era toata un bec, iar nasul incepea sa-si arate stralucirea.
  • Aplicarea
Se aplica usor, nu se usuca repede asa cum se intampla cu Estee Lauder-ul double wear sau cu MAC-ul studio fix. 
  • Pretul
L-am vazut pe aoro.ro la 108 ron
  • Nuanta
La cat am citit pana acum si ce am incercat, tind sa cred ca aproape toate fondurile de ten de la Clinique au subtonuri de bej si roz. Astia cred ca n-au auzit de yellow:)) Chiar m-am amuzat azi in Sephora vrand sa verific treaba asta. Am incercat pe mana Dior Forever in nuantele #30 si #31 pentru ca am vazut undeva ca #31 are subton spre galben si este putin mai deschis decat #30, nuanta ce o am eu de la Dior Forever. Si atunci cand m-a intrebat o tipa din Sephora ce doresc, i-am zis ca vreau un fond de ten cu subton de galben, asemanator cu ce aveam eu pe mana (#31 dior). S-a indreptat spre Clinique si desi i-am spus ca nu cred ca va gasi acolo, ea increzatoare mi-a manjit mana sa-mi arate ca exista. Era un rozaliu de a tacut instant:) Da no, treaba cu nuantele e tare dificila:)
Nuanta acestuia nu este roz ce cea din Sephora, dar este bej nu yellow.


  • Concluzia mea
Clar nu este un fond de ten pentru mine. Nu-mi place nuanta, rezistenta, acoperirea si rezistenta la sebum. Nu se lauda ca are acoperire buna, dar se lauda ca pastreaza tenul mat. Cu siguranta mie nu mi l-a pastrat. Am avut un cleanser de la Clinique, o crema, ambele produse mi-au placut, se pare insa ca fondurile lor de ten nu mi se potrivesc. Ramane sa mai incerc cealalta mostra.











3 comentarii:

  1. Si eu am un fond de ten Clinique si intr-adevar nu prea se pastreaza pe ten, eu am nimerit o nuanta mult mai potrivita pentru mine decat a ta, dar il folosesc doar cand ies in oras pentru cateva ore sau cand am tenul foarte uscat, atunci chiar se descurca bine, arata foarte natural pe fata si imi pastreaza nivelul de hidratare.
    Pupici, draga mea!!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu aveam unul de la Vichy si-l foloseam tot ca tine, insa macar avea acoprire mai buna. Stiu ca pe un ten uscat, fara probleme ar arata altfel, dar atunci e meritul si norocul persoanei, nu al fondului de ten.
      Oricum, sapt viitoare testez un fond de ten foarte interesant:))
      Te pup!

      Ștergere
  2. Buna,daca ma poate ajuta cineva cu o mostră fond ten clinique,ma căutat pe google dar nu am gasit ,nu stiu de unde pot cumpara?multumesc!

    RăspundețiȘtergere