marți, 19 februarie 2013

Fond de ten Essence soft&natural

   
      L-am comandat "in viteza", cand trebuia sa pun in cos si un produs essence ca sa beneficiez de transport gratuit. A fost in jur de 15-16ron si sincera sa fiu isi merita toti banii, dar nici un ron mai mult:) Sesizati gluma sper. Este un fond de ten natural, asa cum ii spune si numele, dar pentru mine nu este unul potrivit. Am nevoie de o acoperire mai mare dacat o ofera acest fond de ten. De fapt, eu nici nu l-as numi fond de ten, ci mai degraba o crema nuantatoare. Crema nuantatoare de la Bioderma, cu nuanta cea mai inchisa, acopera mult mai bine decat acest fond de ten.
     Insa, nici nu vreau "sa-l cert", pentru ca prezentarea lui este una corecta, adica stiam de la inceput ca este un fond de ten care lasa un aspect natural. E ca si cum m-as duce la un restaurant si as comanda o pizza si dupa, as certa ospatarita ca mi-a adus pizza.

     Nuanta este #03, un bej care numai bej nu e, parca e un roz portocaliu, insa, dupa ce il intinzi pe fata, parca uniformizeaza tenul si in niciun caz nu mai are aceeasi nuanta de roz-portocaliu, adica se trasforma intr-o culoare naturala,de asta va si spuneam ca mie-mi aduce a crema nuantatoare.


     Nu e cazul sa va spun ca n-o sa-l recumpar, dar nu-mi pare rau ca l-am cumparat, pentru ca imi place sa experimentez fonduri de ten, asa ca a fost o placere sa "ma joc cu el":)




 Aici vichy nu este vichy, daca ati citit toate postarile mele, stiti ca este "casa" lui colorstay, deoarece colorstay-ul nu are sticluta prevazuta cu pompita si o folosesc pe cea de la vichy.
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu