duminică, 10 februarie 2013

Alerta- reduceri pe e-cosmetic

     Ma enerveaza cand intru pe un site si descoper ca tocmai am ratat reducerile. Asa am patit cu cei de la ELF, si puteam sa-mi iau atatea pensule la reducere...
     Asta-noapte am avut insomnii asa ca am frunzarit netul in lung si-l lat si am dat peste site-ul celor de la e-cosmetic. Nu mi-am mai comandat nimic de la ei pana acum, dar m-a atras oferta cu transportul gratuit cu posta romana, pentru comenzi mai mari de 50 ron si daca puneti  in "traista" un produs firma essence. Pentru ca am tot auzit de essence pana acum dar nu am incercat niciun produs, mi-am zis ca e momentul sa  le incerc produsele, dar sa vad si cum se descurca cei de la e-cosmetic cu comanda. M-am chinuit pe un ecran de telefon sa-mi fac si cont la ei, sa dau si comanda, dar totul s-a terminat cu bine. Nu puteam sa fac asta de pe calculator pentru ca va spuneam, era 4 dimineata si lumea pe la mine dormea. 
     De vreo saptamana am numai corectoare in cap, pentru pete solare dar si pentru urmele lasate de cosuri.  De fapt asa m-am si impiedicat de site-ul lor, dand cautare "corector pete". Am gasit la oferta un kit corector W7 cu cinci nuante, care e la 14,5 ron, am mai comandat un fond de ten essence cu aspect natural, nu ca asta mi l-as fi dorit, dar restul, care promiteau rezistenta si matifiere nu mai erau pe stoc. Fondul de ten a fost la 16,70 ron.  Mi-am mai comandat o crema despre care sincera sa fiu nu am mai citit pana acum, de la Gerovital, crema de noapte sebo-control. Aveam nevoie de o crema hidratanta de noapte, dar nu gaseam una potrivita tenului meu. Orice crema folosesc seara, dimineata imi simt fata uleioasa. Sunt curioasa daca acesta crema face ceea ce promite. 
     Mai sunt o gramada de produse la reducere, puteti da o raita sa vedeti daca va atrage ceva. Abia astept produsele sa vad cum se descurca pe fata mea. 
     Pana la urma cumparaturile de noapte sunt extraordinar de placute chiar daca se lasa cu niste ochi cat cepele:) Noroc ca astazi a fost duminica si am putut recupera orele pierdute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu