duminică, 17 februarie 2013

Camouflage kit w7

    
     Mi-a ajuns joi comanda facuta pe site-ul e-cosmetic.Am fost multumita de felul cum a decurs comanda, nu am niciun repros sa le fac.
     Mi-am comandat ce vedeti mai jos: o crema sebum control de la gerovital, un kit corector w7 si un fond de ten essence. Comanda am dat-o de fapt pentru paleta corectoare. Aveau cei de la e-cosmetic o oferta: la o comanda de peste 50 ron, cu un produs essence in cos, transportul cu posta romana era gratuit. 
    Asa ca am mai cautat printre produse ca sa beneficiez si de transport gratuit si am gasit aceasta crema sebum control de la gerovital, de care sincer nu am mai auzit pana acum, la 25-28 ron (nu mai retin exact). Este o crema de noapte, nu vad deocamdata rezultate, dar ar fi si imposibil pentru ca o folosesc doar de cateva seri. O sa scriu despre ea mai tarziu, cand o sa-mi formez o parere clara.

     Paleta corectoare w7 a fost la reducere la 14,5 ron, asta e si motivul pentru care am achizitionat-o. E dificil sa-ti gasesti corectorul potrivit, mai ales ca e importanta si nuanta acestuia. Am nevoie de corector pentru petele de melasma, dar si pentru cateva urme lasate de cosuri.
     Acest kit de la w7 are 5 nuante, asa ca sigur se potriveste macar una, si pe restul le poti combina pentru  a obtine o nuanta potrivita. 

 Paleta corectoare cuprinde pe langa cele 5 nuante, o pensula dubla si o oglinda
     Nuantele care mi se potrivesc mai bine sunt doua, a doua nuanta si penultima dar nici celelalte nu sunt atat de inchise incat sa nu pot sa le folosesc.

     Fata de celelalte corectoarele pe care le am, aceasta paleta nu este una stralucita, la figurat vorbind. Nuantele imi sunt potrivite, dar acoperirea nu ma multumeste. Bine, isi merita toti banii (15 ron) dar sincer daca ar fi fost mai scumpa, imi parea putin rau de investitia facuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu