marți, 6 noiembrie 2012

Reduceri la Sephora

     Am intrat astazi intamplator la Sephora si m-am indreptat direct spre standul cu reduceri. Am baza de machiaj de la Radiant si este destul de ok, dar nu sunt diferente considerabile intre cum arata fondul de ten fara aceasta baza sau peste ea asa ca nu sunt dependenta de baza de machiaj. 


     Nu este chiar o postare pentru ca nu vreau sa va vorbesc despre ea, fiind proaspat achizitionata si inca nu am incercat-o. Am vrut doar sa va spun ca am gasit-o la reducere (baza de machiaj matifianta Sephora), de la 45 ron la 25,5 ron. Nu stiu daca reducerea aceasta se aplica in orice magazin Sephora din tara, eu am cumparat-o la acest pret din Sephora  (din Atrium Mall) Arad. 
     Abia astept sa o incerc si o sa fac o comparatie intre cele doua ce le am si anume, Radiant si Sephora, ambele baze de machiaj matifiante. O sa vad care prelungeste mai mult "viata" fondului de ten pe fata si o sa va impartasesc si voua asta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu