miercuri, 7 noiembrie 2012

Ravioli cu branza

     Denumirea este pompoasa dar sunt foarte usor de pregatit. Bineinteles ca ma refer la varianta de semipreparat:)

Eu le-am gasit la 250 g,  la 6,50 ron. Sunt niste pernute (paste) umplute cu branza care trebuiesc prima data fierte in apa cu sare.

Le-am fiert vreo 15 minute, apoi le-am tavalit intr-o tigaie unde inainte am topit un sfert de pachet de unt. Am condimentat cu sare si piper si am mai pus peste , branza pentru paste de la Hochland.

     Aici le vedeti cum acopera o masina de pompieri, asta la inceput, ca dupa ce a dat de ele (copilasul meu le adora), masina de pompieri s-a aratat in toata splendoarea ei:). 
     Este o mancare ce i-o fac seara, cand nu mai am idei. Nu vreau sa-i umplu stomacul cu mancare grea si atunci pregatesc repede, repede ravioli.
     Le-am vazut si cu umplutura de carne sau spanac dar inca nu le-am incercat. Tot secretul este ca dupa ce le fierbeti sa nu le serviti asa simple ci sa le "sufocati" putin prin unt si condimente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu