miercuri, 27 iunie 2012

Combinatia anti-sebum

         Nu am stat sa ma gandesc la titlul acestui post deoarece a fost instant. Ma plangeam ca nimic din ce folosesc nu reuseste sa razbeasca in lupta cu sebumul, si ca nici macar celebra pudra laura mercier nu mi-a oferit rezultatul asteptat.
        Insa am gasit combinatia perfecta. Stiu produsul care a inclinat mult balanta spre zona pozitiva (laura mercier), insa nu era suficient. M-am tot gandit ca poate gresesc la aplicarea acestei pudre, prea multe persoane erau mai mult decat multumite de ea, asa ca mi-am pus problema unde gresesc eu, nu pudra. Si am gasit, produsul de aplicat pudra. Pana acum foloseam pensula de pudra si eram nemultumita de rezultat. Vedeti aici parerea mea la aplicarea cu pensula. Acum insa o aplic cu un puf pentru pudra.

        Si diferenta e uimitoare. Daca inainte, dupa 2-3 ore aparea sebumul, de cand folosesc acest puf, cu care se aplica mai multa pudra decat cu pensula, nu mai am probleme toata ziua. Ma machiez dimineata pe la 8 si abia pe la ora 17 abia daca e nevoie de un foarte mic retus, eu care eram tot cu pudra compacta in mana...Diferenta pentru cei din jur nu este vizibila, nu se observa ca pui mai multa pudra, adica fata nu pare mai incarcata. 
         Aplicatorul puf l-am cumparat de la firma ELF, intr-un ambalaj sunt 4 bucati si ca pret 8 ron. 
Insa mai multe produse au participat la acest rezultat, nu am curajul sa renunt la unul dintre ele ca sa vad daca e important sau nu pentru ca sunt prea multumita de ceea ce reusesc impreuna. 
Combinatia perfecta pentru mine este aceasta:
si le folosesc in felul urmator:

  • dimineata imi curat fata solutia micelara vichy
  • aplic crema cu protectie solara Bioderma cu factor 50+ 
  • la 10min de la aplicarea cremei cu protectie, aplic baza de machiaj matt finish de la Radiant
  • peste alte 5min aplic fondul de ten Revlon Colorstay #310 Warm Golden
  • urmeaza tusul si fardul de luminozitate (doar putin sub sprancene, alt fard nu aplic)
  • pudra laura mercier
  • mascara si luciu de buze

Sunt foarte multumita ca nu-mi mai transpira fata, desi afara e tot cald. Despre baza de machiaj Radiant, crema Biotherma si  Elf o sa detaliez cu alta ocazie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu