vineri, 1 iunie 2012

Fondurile mele de ten

        Ce entuziasmat e sotul, se duce la Padis, in Muntii Apuseni, cu cortul. Imi descrie bagajul: cort, bluza polar, lanterna, izomat, sac de dormit, conserve, periuta si pasta de dinti, sapun. Mai sunt cateva pe lista, dar niciun produs cosmetical. Ce noroc! Stiu ca sunt si barbati interesati de aspectul lor, poate mai mult decat multe dintre femei, dar majoritatea barbatilor sunt asa, ca al meu. Oare noi femeile chiar avem nevoie de atatea gadget-uri de pus pe fata?Exista femei urate, femei frumoase, toate ne dorim sa fim  mai frumoase  si mai tinere. Off, pana la urma tot o sa ne zbarcim, dar macar sa o facem mai lent. Maica-mea si acum crede ca daca-mi acopar fata cu fond de ten, imi imbatranesc fata, de parca mi-as sufoca porii cu o punga, nu intelege ca fondul de ten nu mai e ce era. M-am obisnuit atat de mult sa-l simt pe fata incat nu mai pot fara. Dar alegerea lui e atat de grea! Toate ne dorim sa gasim fondul de ten perfect, la fel cum toate ne dorim si barbatul perfect. Asa cum barbatul perfect nu exista, cautarea fondului de ten perfect, e o cautare in van, dar placuta si presarata cu carduri goale,mostre,  isterie prin magazinele online cu reduceri, review-uri nesfarsite. Si cand simti ca l-ai gasit pe EL, fondul de ten, zici bucuroasa  Daaa.
Ce calitati trebuie sa indeplineasca:
  •  sa  reziste peste 12 ore (ca de, putine persoane mai lucreaza doar 8 ore, ca se adauga masa, drumul, ore suplimentare) /zi (sa ma suporte)
  •  sa nu luceasca (adica sa nu fie mai stralucitor decat mine),
  •  sa-mi ofere luminozitate (sa ma faca fericita)
  •  sa nu fie scump (sa nu ma puna sa-i fac mancare si curatenie)
  •  sa fie subton potrivit cu pielea mea (sa ne potrivim)
  •  sa aiba factor de protectie (sa ma protejeze si sustina)

Si ar mai fi, dar astept de la voi sa-mi spuneti daca v-ati gasit fondul de ten perfect, sau macar barbatul perfect si daca e placuta sau nu cautarea :)

Aaa si ca sa fie si mai ciudata postarea de azi, o sa pun poze cu fondurile mele de ten, ca doar nu am facut pozele degeaba, desi se potrivesc cu postarea ca nuca-n perete, dar promit ca o sa va vorbesc despre fiecare in parte, la modul serios, in perioada urmatoare.


imediat dupa aplicare
                                                     la o ora jumatate dupa aplicare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu