vineri, 4 octombrie 2013

Mici descoperiri, efecte mari



Desi la prima vedere postarile despre manichiura par banale si usor de realizat, realitatea e alta. 
Ganditi-va ca nu ai prea multe cuvinte pe care poti sa le folosesti atunci cand descrii o oja: frumoasa sau urata, rezistenta sau nu si cam atat. Si mai departe vorbesc pozele, care nu sunt greu de facut, insa de cele mai multe ori nu reusesc sa surprinda exact nuanta ojei.

Este cazul si ojei din pozele de astazi, o oja "ieftinatura" , cum imi place mie sa numesc produsele cosmetice care desi au costat doar cativa banuti, dau efecte mari. Cu aceasta explicatie cred ca ati inteles ca "ieftinatura" e un compliment pt un produs, nu o jignire. 

Nuanta Gabrini nr. 344 imita atat de bine o manichiura cu gel, incat mi-e si jena sa va spun ca a costat doar 2,5 ron. Si ca rezistenta, a stat mai mult pe unghiile mele dificile (care sunt parca prevazute cu niste magneti de aceeasi polaritate cu a ojei, adica se resping) decat ojele OPI nicole. 

Culoarea e puternica, din punctul unora, potrivita anotimpului cald, insa eu am pareri diferite la acest capitol si nu tin cont de anotimp atunci cand imi aplic o oja, ci doar de starea mea de spirit din momentul "pensulatului".

Trebuie sa mai laud (nu sa ma laud) inca doua descoperiri, achizitionate din magazinul DM, produse pe care le puteti gasi si in alte locatii. Cel putin spray-ul Farmec cu uscare rapida, sigur il gasiti si in supermarketuri sau in magazinele ce comercializeaza Farmec. 


A fost 10 ron, are 40 ml si pe langa faptul ca usuca repede oja, mai miroase si frumos. Sper sa ajungeti si voi la aceasta concluzie, altfel o sa ma simt o aurolaca, careia ii plac mirosurile de vopsele:)

Al doilea produs, e o pila cu mai multe fete si efecte. Asta a fost tot 10 ron si e extraordinara. 

Nu doar ca da un luciu sanatos unghiei, ci face ca oja sa adere exemplar la unghie. 
De cuticule nici nu mai vorbesc. Daca pana acum, in mai toate pozele,unghiile mele abia se zareau din padurea de cuticule,
 de la descoperirea acestei pile, sper ca nu mai am aceasta problema. Imi taiam cuticulele cu forfecuta, dar nu reuseam sa le fac sa arate bine, asa cum reuseste aceasta pila.
 Si pentru ca o poza face cat o mie de cuvinte, urmariti mai jos, transformarile prin care a trecut unghia mea, "frecata" de aceasta pila miraculoasa.





Dupa, vedeti si voi ce bine adera oja pe unghie si nici nu mai am pielitele alea inestetice de la baza unghiei. 
Si poza de final, cu vedetele zilei:
Ce frumoasa e ziua de vineri! Un weekend frumos va doresc!

14 comentarii:

  1. Foarte draguta oja, ma intreb daca si alte culori reusesc sa redea efectul asta de gel..mi-as lua ceva pe verde..
    Imi place ca porti unghii colorate sa te inveseleasca pe vremea asta urata :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am luat 3 oje roz atunci, insa am folosit-o deocamdata doar pe asta, asa ca nu stiu daca au acelasi efect si celelalte. Intre timp mi-am luat tot Gabrini, o oja 3D. O sa scriu si despre ea intr-o zi. Acum port portocaliu:)) M-ai pus pe ganduri cu verdele tau. Am doar o oja verde si nici aia nu e verde curat. Trebuie sa-mi iau. La 2,5ron cat e...
    Ce poate fi mai frumos decat niste unghii roz, care se agata cu disperare de o umbrela, atunci cand ploua?:)Sau cand iti tragi manusa de pe mana si ies la inaintare niste unghii ca niste pui de gaina?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. haha..acum imi imaginez niste unghii roz tinand de umbrela sa nu se rupa :D Da ai dreptate, sunt frumoase culorile tot timpul!
      Am si eu o gabrini 3D dar e foarte nude, aproape culoarea degetelor mele. Astept s-o vad si pe a ta :D

      Ștergere
  3. Frumoasa culoarea si luciul ei, mi-am mai pilit si eu unghiile in genul acesta dar mi-e teama ca mi le va subtia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca tot e mai bine asa, decat sa-mi pun gel. Acum fiind mai netede, sper sa nu fie nevoie ca la fiecare schimbare de oja, sa le tot pilesc. Din cand in cand cred ca nu e atat de nociv:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am vazut si eu in Cora un spray de la Farmec si nu eram sigura daca sa il cumpar sau nu. Deci clar il iau. Apropo de aurolaci,mie imi place mirosu de benzina :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Inseamna ca nu-i lasi pe cei din benzinarie sa-ti alimenteze ei, ci iti pui singura benzina in rezervor:)
    De cand il am, nici nu mai folosesc top-coat incolor peste. Dau un pasait cu spray-ul si gata.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum poate sa arate oja asta ieftina, nu-mi vine sa cred. Pe bune? Chiar asa efect de gel creeaza? Incredibil! E absolut superba, trebuie sa ies neaparat la cumparaturi zilele astea :)))
    Si pila am pus-o pe lista, sper sa o gasesc si eu in DM, desi am cateva in momentul de fata, dar nu strica una in plus :)))
    Cat priveste "comportamentul de aurolac", ma inscriu si eu aici :))) In liceu (am facut pictura pe sevalet) m-am obisnuit cu tot felul de mirosuri de diluanti, vopsele si terebentina si am ramas cu o pasiune olfactiva pentru chestii de genul asta, deci vin cu punga de aurolac cand o fi sa ne cunoastem :)))
    Te pup, sa ai un weekend fain! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu cred ca e doar meritul ojei pentru efectul asta. Faptul ca unghia era atat de neteda si de lucioasa datorita pilei, spray-ul Farmec de deasupra, toate astea alaturi de oja au dat efectul. O sa incerc si celelalte doua oje roz Gabrini, sa vad daca dau acelasi efect.
    Si pila? Parca unghiile mele erau inainte un drum de munte, presarat cu gropi si pietre peste care s-a construit o autostrada, dar nu ca cea dintre Arad-Timisoara care se tot repara:), atat de netede au devenit.
    Daca, continuam sa dam banii pe cosmetice, poate ca acolo ajungem, la punga:)) si daca da, promit ca o sa impart substanta chimica halucinogena, cu tine:)

    RăspundețiȘtergere
  9. O sa iau si eu cand vin in Romania sprayul pt. uscare rapida, desi folosesc Seche Vite, care e absolut bestial, dar dat fiind ca e asa ieftin, daca si functioneaza, atunci merita!

    RăspundețiȘtergere
  10. N-am folosit niciodata Seche Vite, insa am citit ca e bun.

    RăspundețiȘtergere
  11. Tot zic mereu sa imi cumpar si eu spray-ul Farmec cu uscare rapida, dar cand ajung in magazin uit, Daca miroase si frumos e si mai bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa-ti legi ata de deget sa nu mai uiti:) Chiar ca merita, mai ales ca nu este scump si tine mult timp.

    RăspundețiȘtergere