duminică, 13 octombrie 2013

Am testat fondul de ten Bourjois Healthy Mix



Stiu că multa lume prefera fondurile de ten Burjois. Am fost atrasa de  vorbele de pe blogosfera atunci cand mi-am cumparat primul fond de ten Bourjois -Flower Perfection-deoarece mi se parea ca arata extraordinar de bine pe fata. 
Nu ma intelegeti gresit, sunt fonduri de ten mult mai scumpe si mai proaste decat acesta, ceea ce spun eu este strict parerea mea subiectiva bineinteles, ca doar n-oi zice ca mi-a placut, daca n-a fost asa. Oricum, voi cititi parerea mea plus inca 50-100 pareri si va faceti o parere proprie. 

Va spuneam ca Bourjois Flower Perfection exceleaza la capitolul acoperire. Acopera mai bine si decat Estee Lauder-ul, insa aceasta calitate este in van, daca nu sta bine si la rezistenta. Bourjois Healthy Mix sta bine si el la gradul de acoperire, nu acopera atat de bine ca fratele lui, Flower Perfection, dar tot are acoperire buna. Pacat ca nu rezista pe fata. 

L-am aplicat cu pensula Sigma F80 ,dar cred ca nu va mai fi necesar sa va specific asta de acum inainte, deoarece stiti ca de cand mi-am cumparat-o, doar pe ea o mai folosesc. Pe o vreme calduroasa de toamna, aprox 25-26 grade, fara efort fizic depus, la o ora si jumatate de la aplicare, aveam nasul de betivan, adica fondul de ten de pe nas a disparut cu desavarsire. 
Urasc cand se intampla asa ceva si dupa ce am descoperit asta in oglinda unui magazin, mi-a venit sa-mi bag capul in nisip, ca un strut. Fondul de ten perfect nu e cel cu care arati exceptional o ora-doua, ci cel care isi pastreaza calitatile pt cat mai mult timp si care iti ofera siguranta. 
Imaginati-va un june frumos, destept,care intoarce capete (si rochii:)) dar pe care nu puteti sa va bazati niciodata, care dispare din viata voastra atunci cand ai mai multa nevoie de prezenta lui, sau un tip normal, care e langa tine tot timpul si care nu te tradeaza niciodata. 

Junele este Bourjois-ul. Imediat dupa aplicare mi-a placut tare mult, desi e o idee mai deschisa nuanta decat mi s-ar potrivi mie. 

Bate putin spre galben (nu atat de tare ca rattan-ul), dar pentru un ten mai deschis e perfecta nuanta, nu duce deloc spre roz, asa ca cele care urmariti acest lucru la un fond de ten veti fi multumite. Se aplica foarte usor si nu-l simti pe fata dupa aplicare. Degeaba arata bine la inceput, daca extazul tine doar o ora. Nu rezista la transfer, la fel ca fratele lui, transferandu-se peste tot. Poate pe un ten uscat are alte apucaturi.

 Insa mi-a placut sa ma "joc" cu el. Daca vreti sa-l cumparati, neaparat incercati-l inainte, e pacat sa aruncati banii fara sa-l verificati. Eu am primit pliculetul cand mi-am cumparat o oja dintr-un magazin. Nu stiu cat este de nou aparut pe piata, nu stiu cat costa si nici macar cum este cotat de fete. O sa citesc despre el abia dupa, n-am vrut sa-mi fie influentata parerea si am vrut sa fiu maxim de subiectiva.
Multe poze la final.













O duminica frumoasa va doresc! Profitati de caldura de afara cat o mai tine!

12 comentarii:

  1. imi plac in general produsele Bourjois!

    RăspundețiȘtergere
  2. Recent am primit de la o prietena, care ma tot certa ca nu folosesc blush, unul de la Bourjois. Imi place foarte mult pentru ca este discret si usor de folosit. Insa fondurile de ten Bourjois parca nu sunt adaptate si tenurilor grase.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu l-am folosit, deși era pe lista mea acum mi-a trecut :P
    Mi-a placut foarte mult felul in care ai descris viziunea ta asupra aceea ce inseamnă un fond de ten bun, sunt exact de aceeși parere. In plus de asta, știu ca ți-am mai spus, dar ador felul tau usor ironic de a scrie, e exact doza care imi place mie :)
    Te pup, o saptamana minunata iți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fara nicio exagerare, prezenta ta constanta mi-a dat aripi sa merg mai departe cu acest coltisor, altfel cred ca-l abandonam.
    Nu mai contenesti cu laudele. Cred ca ai retinut ca sunt leu ca zodie si leii prind aripi cand sunt laudati:) Iti multumesc frumos!
    Stiu ce vrei sa spui cu ironia, nici mie nu-mi plac exagerarile.
    Cat priveste fondul de ten, nu este unul de cursa lunga. Gandul mi-a ramas la MAC-ul ala, Doamne tine-ma departe de Timisoara, sa n-o comit din nou:) Deja adun bani pentru el, dar nu sunt hotarata ce nuanta sa-mi iau. Cand te duci acolo, te uiti daca exista si NC25? Imi place si NC30, ma face putin bronzata si asta-mi place. Sunt curioasa cat de inchis sau deschis e NC25-ul. Te duci spion?:))
    Te pup si eu si-ti doresc o saptamana si mai frumoasa decat iti doresti tu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, chiar sper ca nu ai de gand sa renunti prea curand la blog, mi-ar parea tare rau, chiar imi place cum scrii si chestiile acelea amuzante cu melcul si buburuza i le-am citit si logodnicului meu si s-a amuzat copios si el. :)

      Cat despre MAC din pacate nu am ajuns deloc in mall in perioada asta, poate in weekendul asta, dar nu promit sigur. Eu locuiesc foarte departe de mall si de aceea ajung mai greu. O sa ma uit de NC25 categoric, numai sa nu ajungi tu inaintea mea :P

      Ștergere
    2. Hahaha! Vad ca te ocupi serios de promovarea blogului meu. Acum ca ai terminat cu cititoarele tale, te-ai infruptat si din propria ta familie:)
      Ai vazut ca a fost invazie de buburuze in zona noastra, nu?:))
      S-ar putea da, sa ajung inaintea ta:)

      Ștergere
  5. Bunaa,si eu mi am cumparat acest fond de ten,din pacate nu sunt multumita de el. As vrea sa il vand,e cumparat din Sephora dar il dau mai ieftin,daca e cineva interesata sa imi spuna. Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu mi-a placut, dupa cum ai si citit mai sus.
      Daca e cineva interesata, poate sa lase adresa de mail si sa-l contacteze raluca, ca nu ma deranjeaza.

      Ștergere
    2. Care fond de ten nu v.a placut? Si ce culoare este? As fi interesata eu daca il dati ieftin .
      Astept raspuns...

      Ștergere
    3. E vorba despre Bourjois, dar discutam despre o mostra de fond de ten, nu varianta full:)

      Ștergere