vineri, 18 octombrie 2013

De la mic la mare

   
                         sursa
 
     Desi sunt sigura ca am mai amintit asta pe blog, sunt mica de inaltime: 1.60m. Nu atat de mica incat sa am complexe si sa port tocuri de peste 10 cm, dar cateodata mai am de suferit din aceasta cauza.
     Este ca o facatura, toata viata am avut prietene inalte, de la 1.70 in sus. Astfel, inaltimea mea iesea si mai mult in evidenta. Insa, desi erau cu cativa ani mai tinere decat mine, cand eram impreuna, oamenii imi spuneau: aia mica. Indiferent de ce-o ziceau, ma faceau si inca ma fac sa ma simt tanara ca varsta, chiar daca ei se refereau/refera poate la altceva:) 

Frate-miu are 1.84. Cand o iau la rost pentru acest "defect", mama imi spune ca pentru mine n-a mai fost material:)
      Mi s-a intamplat de multe ori sa fiu "in dulapul" (dressing) prietenelor mele si sa le admir rochiile. Eram corectata dupa: sunt bluze... Am probleme in a-mi da seama daca un obiect vestimentar este o rochie sau o bluza, trebuie neaparat sa citesc asta pe eticheta. Nu o data am venit acasa in culmea fericirii ca am achizitionat o rochie, care s-a dovedit a fi bluza. Pretul bun trebuia sa-mi dea de inteles asta...in general bluzele fiind mai ieftine decat rochiile.

     Trebuie sa va mai povestesc o intamplare, tot vis-a-vis de inaltime, petrecuta cu vreun an in urma. Aflandu-ma intr-un supermarket la cumparaturi, ma chinuiam sa ajung la raftul de sus, sa iau o punga de pufuleti pentru Tudor, care saliva de pofta langa mine. Incercam sa ma ridic pe carucior dar fara izbanda, nu era prevazut cu platforma aia din fata, care iti permite sa te urci pe ea (probabil ca majoritatea oamenilor de peste 1.70m considera acea platforma un suport pentru a pune bax-urile de apa, insa cei mici ii folosim rolul de scara) apoi, de nicaieri, deasupra capului meu se intinde usor o mana, mai mult aplecandu-se decat ridicandu-se, apuca punga si cu un zambet senin, mi-o intinde. Era o tipa de vreo 1.80-1.85.  I-am multumit frumos si am intrebat-o daca doreste sa-i dau ceva de pe raftul de jos...

Acasa ma descurc cu inaltatoare:) Desi initial le-am luat pentru Tudor, le folosesc si eu:)

Dupa cum vedeti, cei mici de inaltime suferim din aceasta cauza, insa sa stiti ca  exista si avantaje. Haideti sa vedem care sunt acestea:

Avantaje:

  • daca intri in pivnita si sunt panze de paianjeni, slabe sanse sa-ti ramana agatate pe frunte;
  • un pantalon mai lung poate fi scurtat, insa mai greu de facut mai lung;
  • putem manca mai multe dulciuri ...n-are legatura, stiu:))
  • putem deveni piloti de Formula 1 (spatiul este limitat si sunt preferate picioarele scurte);
  • mana mica in care totul pare mare...
  • fetele scunde isi gasesc mai usor parteneri deoarece barbatii sunt tot mai scunzi (Simona)


_______________________________________________________________________________

Dezavantaje:

  • nu puteam purta posete mari, parem ca caram niste saci;
  • daca scaunul soferului este defect si nu se poate trage mai in fata, avem nevoie de perne sub fund...multe perne sub fund (asa conduceam dacia lu' tati care avea scaunul defect si nu ajungeam la pedale);
  •  putem deveni mai usor victime in accidente de masina (suntem observati mai greu);
  • ne musca cainii direct de fund, nu de picioare;

*Toate cacofoniile de mai sunt sunt intentionate si acceptate de mine, sper ca si de voi
Astept idei din partea voastra, pentru completarea listei.
*Postarea am scris-o dupa ce am citit postarea Simonei, daca o cititi si pe-a ei, o sa va dati seama ce avem sau nu avem in comun:)

6 comentarii:

  1. ...eu vin doar cu una: AVANTAJ - gasiti usor parteneri mai inalti decat voi, dat fiind faptul ca barbatii sunt din ce in ce mai scunzi parca :P Asta e din experienta persoanala si daca la mine tot e bine, sa vezi la alta prietena de 181, care ar vrea sa poarte si ea tocuri de 10 cm....iti dai seama...
    Din punctul meu de vedere 168 este perfect pentru o femeie, m-am gandit eu mult la asta :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Inseamna ca-s cu 8 cm sub idealul tau;)
    Te-am trecut in lista.
    Mai asteptam si alte pareri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am 170 si cumnata 160 dar nu mi se pare mare diferenta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta o zici tu, ca esti aia mai inalta, dar intreab-o pe ea sa vezi ce zice:) 1.70 mi se pare numa' bine. Nici prea scunda sa nu ajungi la intrerupator, dar nici prea inalta in a avea probleme de a gasi un partener suficient de inalt.

      Ștergere
  4. Ai fost geniala. Eu am 1.70, 1,72 in zilele bune :)) Daca pana acum ma consideram inalta, acum parca mi se pare ca-s mica :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce sa zic mai eu daca tu te plangi? Si nici nu prea stiu sa merg pe tocuri...
    Daca vrei sa te simti inalta, gaseste-ti prietene mici:)

    RăspundețiȘtergere