joi, 3 ianuarie 2013

Swatches- fond de ten Estee Lauder Double Wear

     V-ati prins, fondul de ten comandat de pe strawberry este Estee Lauder Double Wear. Si pentru ca nu intotdeauna fac lucrurile in ordinea in care trebuie, normal ca am gresit cu nuanta comandata. Trebuia mers la Sephora, incercat nuanta si apoi comanda...
     Inca nu mi-a ajuns comanda, dar pentru ca eram curioasa cum este nuanta fresco 2n2 pe care mi-am comandat-o, am fost la Sephora sa o incerc. Inainte sa-mi comand acest fond de ten, am cautat cateva zile pe google, swatches-uri cu acest fond de ten, in special cu nuanta fresco. Din imagini fresco mi s-a parut cea potrivita, 3w1 tawny 37 mi s-a parut prea inchisa. Acum ce sa spun, din comparatia facuta cu nuanta desert beige 2n1 in sephora, 2n2 fresco pare mai rosiatica, nu o nuanta neutra cum credeam. Sper doar ca pe fata o sa-mi arate mai ok decat pe mana si sa mi se potriveasca, altfel iar trebuie sa-l combin cu alt fond de ten, si asa nu-mi place! Mi s-a parut ca desert beige e nuanta cea mai apropiata de Colorstay #310 warm golden, care mi se potriveste.
     Am iesit din Sephora cu mana suflecata pentru voi, ca sa pastrez intacte nuantele incercate:) Ce nu fac eu pentru voi...:)
     Mi-ar fi fost utile inainte sa comand, niste poze cu o comparatie intre cele doua nuante, respectiv fresco 2n2 si desert beige 2n1, le-am facut ca macar voi sa aveti de unde sa va inspirati.

                                                         3w1 tawny  2n1 desert   2n2 fresco
                                                                              beige





Poate ca totusi fresco o sa mi se potriveasca, poate ca totusi...

2 comentarii:

  1. hmm si eu mai mereu dau gres in cautarea nuantei potrivite :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Era ziua de Craciunl! Am primit incurajari din partea sotului sa-mi comand estee lauder-ul, magazinul Sephora era inchis, ca sa vad "pe viu" nuanta. M-am bazat doar pe niste poze de pe net. Credeam ca 2n1 e mult mai deschis, dar m-am inselat. Nu am gasit nicaieri o comparatie intre ele. Da, se mai intampla, dar parca prea des:)

    RăspundețiȘtergere