miercuri, 9 ianuarie 2013

Parerea mea despre fondul de ten mineral (pulbere)

     E mai frumoasa o pagina cu cel putin o poza, asa ca iacat-o, desi  mai folosit-o  pe blog.

     Am comandat mostrele de pe site-ul everyday minerals, asa cum povesteam aici. Desi am nuante diferite, serios daca mi-am dat seama de diferente majore intre ele dupa aplicare, asa cum se observa la fondurile de ten lichide. Am folosit pana acum golden medium, sand si light olive si desi neaplicate se vad ca nuante diferite, pe fata mea au aproape aceeasi nuanta. 
     Le-am aplicat asa:
  • pe uscat, adica folosite ca pudra de fixare peste fondul de ten lichid si au fost ok. Cu siguranta ca la terminarea pudrei Laura Mercier loose powder n-o s-o mai recumpar si o sa folosesc acest tip de fond/pudra, nu neaparat de la Everyday Minerals;
  • umed, folosindu-ma de apa termala vichy. Cu fata umezita cu apa termala, folosindu-ma de pensula  mea ELF, despre care am si scris pe blog si care a fost revelatia anului 2012.
    Am pus fondul de ten pulbere intr-o cutie de crema goala, am introdus pensula luand cate putin si aplicand pe fata umeda.
     Daca aplicarea fondului de ten pudra compact este usoara, stiu asta pentru ca am folosit cativa ani fondul de ten mineral marca Sephora, fondul de ten mineral pulbere este foarte greu de aplicat. Prima data cand l-am aplicat, am reusit sa aplic un strat potrivit, adica sa nu para o masca dar sa acopere bine, dupa aia nu mi-a mai reusit. M-am dus la munca intr-o dimineata, dupa ce m-am chinuit vreo 10minute sa-l aplic bine, si cand m-am privit la baie in oglinda m-am speriat. Pe unele portiuni aveam de-a dreptul fond de ten neintins, era sub forma de pulbere (nu stiu cum de nu am vazut acasa) si in alte locuri aveam atat de mult produs ca parca aveam doua straturi de piele. Nu stiu exact cum sa explic, dar la cat de incantata am fost dupa prima aplicare, atat de dezamagita am fost la urmatoarele aplicari. Mi-am promis mie, ca inainte de plecarea la serviciu n-o sa ma mai chinui cu aplicarea fondului mineral pudra, pentru ca reusita este incerta. 
N-o sa inchid usa acestui tip de fond de ten, dar cu siguranta ca in urmatoarea perioada n-o sa am chef "sa ma lupt cu el".
Cred ca ar trebui sa ma duc la un curs unde sa invat cum sa-l aplic:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu