marți, 15 ianuarie 2013

Poze dupa operatia de hernie inghinala la copii

     Nu-mi vine sa cred cate vizualizari am pe blog pe acest subiect. Ma uit cu inima stransa la aceste statistici deoarece stiu ca cei care cautati acest subiect sunteti foarte ingrijorati ca ati putea sa aveti hernie, voi sau cineva apropiat voua. Si imi amintesc ca acum trei luni cautam si eu cu disperare semne ca nu ar fi hernie.Din pacate, in cazul baietelului meu nu m-am inselat, avea hernie si trebuia operat. De mare folos mi-a fost o poza gasita pe google, dar erau atat de putine... Asa ca m-am hotarat sa fac ceva in privinta asta, desi sa stiti ca mi-este foarte foarte greu sa pun aceste poze. Vreau insa sa va incurajez si sa vedeti ca urma operatiei dispare pe zi ce trece si ca situatia disperata in care va aflati va trece si ea.
     Au trecut trei luni de la operatie si daca n-ar fi statisticile din spatele  blogului, foarte rar mi-as aduce aminte de operatie. Taietura de la operatie cu greu se mai vede. Imi faceam probleme si de partea estetica a operatiei, ca o sa ramana o cicatrice care nu ma va lasa niciodata sa uit, nici pe mine dar nici pe baietel cand o fi mare. Insa priviti pozele de mai jos:
Prima poza este facuta dupa operatie, cred ca a doua sau a treia zi.


Poza urmatoare am facut-o dupa ce i-a scos doctorul firele
Si mai jos aveti o poza facuta recent, la trei luni dupa operatie.
     Am incercuit zona ca sa vedeti unde a fost operatia, altfel nici nu cred ca v-ati fi dat seama. Ma bucur ca am trecut cu bine peste aceasta perioada si ca abia ne mai amintim de ea. El este la fel de vesel, desi daca ati citit si postarea despre operatie va amintiti ca si atunci, inca din seara celei de-a doua zi dupa operatie, sarea prin casa de innebuneam de frica sa  nu se deschida incizia. 
     Copiii se refac foarte repede dupa o operatie si uita la fel de repede:) Ce bine! Ar trebui sa uitam si noi lucrurile urate si sa ne gandim doar la lucrurile frumoase. Ramaneti sanatosi!

2 comentarii:

  1. Iti multumesc pentru ca ai impartasit asa o experienta! Doar o mama isi poate da seama ce-i in sufletul unei mame al carui copil se gaseste intr-o astfel de situatie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere!Sper ca sunteti bine si voi!

    RăspundețiȘtergere