vineri, 4 ianuarie 2013

Pulpe de pui cu ghiveci

      E o reteta perfecta pentru cele care nu se descurca in bucatarie sau care nu prea vor sa invete, pe motivul ca nu le place activitatea din aceasta camera-bucataria-persoane printre care ma numar si eu:)
     Primul ingredient care este cel mai important, o mama scumpa, care pune zacusca sau ghiveci pentru iarna. Dar mai bine sa insiram frumos ingredientele:
Ingrediente:

  • jumatate de borcan de zacusca sau ghiveci
  • 1kg pulpe pui
  • putin ulei
  • o ceapa
  • sare, condimente de pui
Maruntiti o ceapa mare si o puneti in uleiul din cratita (ulei putin, vreo 6-7 linguri)


Acoperiti cu un capac si lasati focul incet, astfel incat sa se moaie ceapa, vreo 3-4 minute, timp in care mai amestecati putin. Atentie! Sa nu prajiti ceapa, ea trebuie doar sa se moaie (foc incet si capac deasupra)
Spalati pulpele si le rupeti pielea (io nu suport pielea, decat daca e prajita)
Peste ceapa puneti jumatate de borcan de ghiveci/zacusca, amestecati cu ceapa, apoi mai puneti condimente (eu pun condiment de pui, sare).


Puneti pulpele de pui si completati cu apa, cat sa le acopere si sa fiarba, pentru a nu se arde.



Eu le las sa fiarba o ora jumatate, dar la foc mic, si carnea devine moale, moale. Din cand in cand mai completez cu apa.
Opriti focul si tocanita e gata.

Intotdeauna fac si piure de cartofi la tocanita si se potrivesc de minune, dar mi-a fost atat de foame incat am uitat sa mai fac o poza cu pulpita asezata pe piure.
Cand ma gandesc ce-mi mai taiam varaful degetelor cu taiatul legumelor pentru tocanita...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu