sâmbătă, 9 august 2014

Servetele matifiante Missha



     Repede, inainte sa treaca vara de tot, trebuie sa va vorbesc despre aceasta modalitate de a scapa de sebumul de pe fata, fenomen atat de intalnit in acest anotimp calduros. 
De fapt, vreau mai mult sa amintesc aici doua produse folosite de mine, cu efecte aproximativ la fel, insa cu mici diferente pret/ dimensiune.

     Folosesc servetelele shine eraser de la firma Elf de 1-2ani. Am fost multumita de ele insa ca orice produs bun de la Elf, nu sunt capabili sa-si reinnoiasca stocul in timp util pretentiilor mele, asa ca treptat am inceput sa uit de ei. Servetelele marifiante pentru fata imi placeau, asa ca am inceput cautatul pe la alte firme. 

      Astfel,odata cu BB-ul perfect cover de la Missha,  am descoperit si oil control papers tot de la ei.  Pe site-ul aoro.ro am  vazut ca au mai multe produse Missha de acest fel, eu alegandu-mi varianta mai ieftina. Nu stiu alta diferenta intre ele, asa ca nu ma pronunt.

      Sunt 100servetele/ambalaj si pretul lor 15 ron. Priviti mai jos diferenta ca dimensiune intre cele de la Elf si cele Missha. Servetelele Missha sunt putin mai late decat cele de la ELF.


      Pudra matifianta incarca tenul, asa ca folosesc tot mai des acest tip de servetele. Consum 1-2 servetele la o aplicare si efectul dureaza o ora, o ora jumatate. Se aplica prin presare, nu prin stergere, pur si simplu presezi servetelul pe fata, pe zonele unde-ti luceste fata si sebumul dispare, fara sa dispara si fondul de ten. 
O modalitate eficienta de a lupta cu sebumul, in acest anotimp asa ca le recomand.
Va doresc o seara frumoasa!

2 comentarii:

  1. Si eu sunt dependenta de tipul acesta de servetele, eu am folosit de la Oriflame unele si apoi de pe ebay, acum am gasit foarte faine pe iherb, vreau sa le postez si eu, chiar isi merita banutii si merita recomandate. De la Missha nu am stiut ca exista, dar e bine de stiut, aoro mi-e tare la indemana pentru comenzi rapide.

    Tu cum esti, bine? Nu am prea avut timp de socializare pe aici in ultimul timp.
    Te-am pupat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa scrii despre servetelele de pe iherb. Vreau sa fac colectie! Glumesc, vreau sa gasesc ieftine si multe si bune:) Pe ebay n-am gasit, dar cred ca nu m-am descurcat la search...
    Am avut o perioada grea si inca nu sunt la finish, doar ca m-am obisnuit cu situatia si cu incertitudinea. Astept luminita de la capatul tunelului!
    Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere