joi, 7 august 2014

Missha BB perfect cover #27 honey beige


     Saptamana aceasta am testat un produs care nu reprezinta o noutate pentru mine: BB cream-ul Missha. Daca bine-mi amintesc, fiindu-mi lene sa si verific, in a doua sau a treia postare vorbeam despre el. 

     Desi se spune ca BB-ul isi adapteaza culoarea la nuanta tenului tau, trebuie totusi sa fie macar p-aproape. Nuanta incercata a fost #23, o nuanta prea gri pentru tenul si preferintele mele. Noroc ca am achizitionat atunci un produs mini. Pentru ca mi-a placut ideea unui produs cu spf+ fond de ten, spf mare, nu 10-15, am tot cautat nuante potrivite pentru acest BB. Din ceea ce am vazut in mediul online, mi-a atras atentia nuanta #27 honey beige, nuanta ce-o vanez de mai bine de un an de zile.

Am citit ca ar fi o nuanta mai rara si ca de obicei rar=scump. Daca nuantele #21, #23 erau ieftine si umpleau zecile de pagini ale ebay-ului,  nuanta #27 era extrem de rara si scumpa ca naiba. 




     De vreo luna am inceput sa studiez mai bine site-ul aoro.ro . Cautam produse profesionale de par si cum pe site-ul meu preferat ro.strawberrynet erau scumpe, mi-am comandat de pe aoro produsele ce le vedeti mai jos:

Dupa ce la prima comanda m-a si lovit norocul ca un fulger, adica am castigat un parfum la 90ml, mi-am facut un obicei prin a le frunzari site-ul. Putin cate putin i-am tot vizitat, pana intr-o zi cand pac:  BB Missha mi-a sarit in ochi. Nu ma asteptam sa gasesc acest produs la noi pe site-uri, il stiam doar de pe ebay si surpriza mai mare a fost  cand m-am uitat la nuante. Am vazut ca exista si mini produs, 20 ml la 32 ron si nu m-am putut abtine. E deja in trusa mea de make-up de mai bine de o saptamana si-mi place la fel de mult ca prima oara  cand am intrat in contact cu el, atat ca de data asta ma multumeste si nuanta. 

Din cauza autobronzantului St. Moriz insa, acum mi-e prea deschisa nuanta, dar aplic pudra pulbere Charles of the Ritz

 ca s-o mai inchid putin. Pudra este buna, o folosesc ca sa fixez machiajul atunci cand folosesc alt fond de ten decat Estee Lauder-ul double wear sau cand vreau sa mai inchid putin nuanta fondului de ten, aceasta pudra nefiind translucida ci #perfect beige.

Am cumparat-o la reducere de pe strawberry si nu cred ca am dat pe ea mai mult de 40 ron, la un gramaj generos de 45 grame.

Produsul este vandut impreuna cu un buretel de aplicat+ o pensula.
Folia de protectie de deasupra special nu am desfacut-o pe toata, pentru a nu iesi prea mult produs.

 Revenind la BB-ul Missha, recomand acest produs cu tot dragul, indiferent de unde-l luati. Sa nu luati acest post ca pe o reclama a site-ului aoro, ca nu e cazul. Am doar doua comenzi pana acum de la ei si desi s-au comportat ireprosabil, mie imi place sa-mi vina comanda prin posta, nu prin curier (in cazul lor doar cu  cargus se poate). Poate ma considerati nebuna, dar m-am obisnuit cu posta, cu faptul ca ma duc sa-mi ridic coletul cand am vreme si chef,  nefiind nevoita sa tot conversez cu curierul: ca acum poate el, nu pot eu, ca e in alt cartier si ajunge doar la o anumita ora etc. Posta se afla la 3minute de mine, asta ca o completare.
Acest BB are Spf 42, acoperire medie, insa se pot aplica si mai multe straturi daca aveti nevoie de acoperire mare.
Nuanta #27 a BB-ului mi se pare ca se apropie cel mai mult de Revlon Photoready #006, fiind o nuanta mai repede neutra decat galbena, dar oricum o nuanta frumoasa comparativ cu #23-ul BB-ului Missha, griul ala care pe mine ma facea moarta. Cel mai bine insa, studiati pozele de mai jos:
































Sunt sigura ca la toamna o sa-l folosesc mult mai des, atunci cand o sa renunt la folosirea autobronzantului. Pana atunci o sa folosesc Estee Lauder-ul #3W2 cashew, pentru care pregatesc o postare separata, cu multe poze.
Noapte linistita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu