joi, 2 mai 2013

Cadouri la prima comanda pe ro.strawberrynet.com


     Mi-am promis ca nu mai intru  la astia pe site, ca prea ma ispitesc. Au un marketing foarte bine pus la punct cu care-ti iau mintile.
     Va spuneam ca Estee Lauder-ul double wear l-am comandat pentru ca am primit de la ei un mail in care imi spuneau ca a trecut mult timp de la ultima mea comanda si ca le e dor de mine:))Mi-au gadilat nu doar orgoliul,ca mi-au oferit si 10% reducere:) Punct ochit punct lovit, ca m-au determinat sa-mi sugrum cardul:)
     Acum au o oferta irezistibila pentru atragerea de clienti noi. Daca va comandati de minim 25$, asta e in jur de 90ron, va ofera doua cadouri: un fard de ochi Calvin Klein (au nuante la alegere) si un rimel Fusion Beauty -negru. 
     Offf pieri ispita!!:))
     Trebuie sa ma tin tare, dar voi rezistati?:))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu