miercuri, 15 mai 2013

1 an de la start

                                                                            sursa
     Nu prea pot lega cuvintele sa le dau un sens. Astazi e una din zilele alea ciudate, cand am atatea idei dar n-am  una clara. V-as scrie despre cosmetice, dar parca am prea exagerat vorbind doar despre ele. V-as scrie despre ciorba de burta cu care mi-am umflat stomacul acu' jum de ora si care a fost atat de buna, despre matzul lu' maica-mea care e indragostit,  despre parcul frumos de langa blocul meu, in care ma plimb aproape zilnic. 
     Ma uit in urma, cand scriam si despre alte lucruri si simt nevoia sa am si astfel de postari. Da, nimeni nu ma opreste sa fac asta, doar e coltul meu aici, dar parca "nu curge scrisul" spre altceva, desi imi doresc asta. Acum un an ma scremeam cu prima postare pe acest blog. Acum aproape 3ani ma scremeam tot la  figurat, ca am nascut cu cezariana, la nasterea baietelului meu, Tudor. Subiectul nasterea m-ar putea face sa scriu pagini intregi. Daca vreti sa dati apa la moara, e suficient cuvantul nastere, ca dau in logoree. In iunie este ziua lui, ma gandesc ce tort sa-i fac. Anul trecut i-am facut tort masina, ore intregi m-am chinuit cu el, dar a meritat. Anul asta astept idei, dar ceva realizabil, ca nu-s cofetareasa:) Sper sa-mi vina idei multe si frumoase si pentru blog.
     Va multumesc ca ma cititi!

2 comentarii:

  1. Hey, la multi ani! :D Eu te-am descoperit mai tarziu, dar am ramas pe aici si voi fi prin preajma de acum incolo, asa ca iti doresc multa inspiratie si subiecte cat mai interesante!
    Mie imi plac postarile variate, nu doar despre cosmetice, asa ca daca vrei sa scrii despre motanul indragostit sau alte lucruri, eu abia astept sa le citesc! :)

    La multi ani, inca o data! Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumescccccc!!!! La multi ani si blogului tau!!!
    Nelu se numeste motanul:))

    RăspundețiȘtergere