luni, 25 martie 2013

Baza matifianta Sephora si Radiant

     Am crezut ca daca folosesc baza de machiaj, diferentele de aplicare si rezistenta a fondului de ten se vor modifica considerabil. Ambele baze de machiaj, Radiant si Sephora sunt baze de machiaj care promit sa matifieze.

     Le-am folosit sub toate fondurile de ten ce le detin. Nu mi s-a parut ca fondul de ten s-ar aplica mai usor, dar nici ca ar matifia. Au tinut sebumul in frau cu o ora mai mult decat daca nu le-as fi folosit. Mi se pare mult prea putin pentru cat costa. Nu ma ajuta nici la diminuarea porilor, nu va nicio diferenta nici din acest punct de vedere. 
    Nu numai ca nu le-as mai recumpara, dar nici n-o sa le termin. Faptul ca niciodata cand ma machiez nu mai duc mana spre ele, indica faptul ca nu am fost multumita de ele.
   Un mare NU pentru amandoua!

8 comentarii:

  1. Si eu am incercat cateva primere, printre care si Sephora, insa la fel ca si tine nu simt nimic deosebit in urma folosirii lor. Nu mai are rost sa mai incerc nimic indiferent de review-uri, mai bine investesc banii intr-o crema buna! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Sau intr-un exfoliant bun. Nu vreau sa ma pripesc in afirmatii, insa a doua zi, dupa ce am folosit exfoliantul AHA Paula's Choice cu o seara inainte, fondul de ten a rezistat mai mult pe fata si abia pe la ora 3-4 dupa-masa a fost nevoie de putin retus cu pudra.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu doresti sa vinzi baza de la Sephora?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu prea:(
    Incearca sa-l prinzi la reducere. Asa l-am cumparat si eu.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu cred ca trebuie sa folosesti ceea ce se potriveste tenului tau.Majoritatea fetelor folosesc produse fara sa-si faca un test in ceea ce priveste tenul lor, si se plang de produse! Sincer, eu folosesc baza de machiaj Radiant, si se potriveste "manusa" tenului meu! Si nu inteleg de ce vrei sa pastrezi produse si sa nu le vinzi daca nu esti multumita de ele?! Eu cred ca e doar o antireclama si atat! Nici nu pot fi sigura ca le-ai achizitionat, deoarece pozele sunt cele de pe net si nu poze facute de tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca le vorbeam de bine ziceai ca le/am primit pe gratis si ca fac reclama. Sa inteleg ca tu iti cunosti atat de bine tenul si n-ai dat niciodata rateuri cu vreun produs?
      Cauta pe net aceste poze si spune-mi unde le mai gasesti sau poate vrei sa ma fac niste poze, asa special pentru tine?
      Si nu vand produsele care nu mi se potrivesc pentru ca unele le dau prietenelor mele, daca le vor. Si eu la randul meu primesc de la ele. Unele le pastrez ca material didactic pentru blog.
      Mult spor la vanzarea produselor tale, iti doresc!Desi m-as mira sa le vinzi, ca doar toate produsele de pe piata sunt extraordinare,nu?

      Ștergere
  6. L-am folosit si eu pe ala de la Sephora! E groaznic....:(((( cel putin pentru tenul meu. De matifiat sa zicem ca matifiaza, dar DOAR inainte de a aplica fondul de ten!!!!! Am aplicat fondul de ten de la Mac, pe care il folosesc de mai bine de 4 luni(semn ca e bunicel :) si ce sa vezi, nici macar nu se mai intindea pe fata asa cum o facea pana la folosirea produsului asta! Cea mai mare problema a reprezentat-o insa iritatia!!!!!! pe care am depistat-o pe fata cand m/am demachiat seara....din fericire, nu a fost ceva grav. Din pacate, insa, produsul asta nu ca mi s-a parut inutil si prea scump, dar m-a si dezamagit. L-am dat unei prietene, cadou! Din ce am inteles, e pe baza de silicon si probabil ca acesta este motivul din cauza caruia a aparut acea reactie pe fata

    RăspundețiȘtergere
  7. Fluid fix de la MAC sau care? Si mie imi place fondul de ten de la MAC, chiar daca necesita si retus in timpul zilei. Nu am avut problema ta, sa-mi apara cosuri de la primer-ul Sephora sau Radiant, dar nu am vazut modificari in bine nici ca aspect, nici ca rezistenta.

    RăspundețiȘtergere