duminică, 16 decembrie 2012

Am testat fondul de ten lichid Revlon Photoready

     Mi-am schimbat locul de munca de o saptamana asa ca sunt putin bulversata, mai ales de noul program care presupune o ora mai matinala, eu care eram obisnuita sa ma trezesc la ora 8. Asa ca mi-am cam lasat  deoparte blogul, sper sa nu-l abandonez si sa mai apuc sa scriu aici.
     Am incercat acest fond de ten in urma cu vreo luna, dar nu am avut timp sa va spun parerea mea despre el. Din pacate am avut putin produs, astfel ca mi-a ajuns doar pentru o singura utilizare, iar pentru a doua utilizare a fost nevoie sa completez cu revlon colorstay pentru ca mi-a mai ramas foarte putin. Am testat nuanta 006 Medium Beige. O sa vedeti ca in poze am scris gresit nuanta, 060, nu stiu la ce m-am gandit, dar acum nu mai am timp sa modific.
                                                   Revlon Photoready #006 Medium Beige
     Desi se spune ca este un fond de ten "sclipicios" mie nu mi s-a parut deloc a fi asa. Arata pe fata mult mai bine decat fratele lui, Colorstay-ul, si cand o sa fac o noua achizitie de fond de ten, acesta se va afla in fruntea listei. 
     Sincer, nu m-am asteptat sa-mi placa atat de mult. Ce mi-a placut?
     -felul cum arata pe fata, ca un fond de ten scump, as putea sa-l compar cu cel de la lancome 24H
    -aplicarea: fata de colorstay, se aplica foarte usor, pentru ca nu se usuca atat de repede si ai timp sa-l intinzi bine
     -rezistenta: cu primer-ul mat de la Sephora, mi-a ramas pe fata, cu un aspect foarte placut, cel putin 7 ore, dupa care am aplicat putina pudra matifianta peste, acest lucru urcandu-l la rangul de fond de ten de serviciu:)
     -culoarea:006 mi-a placut foarte mult, desi daca ar fi sa-l achizitionez cred ca 008 mi s-ar potrivi mai bine, deoarece am citit ca 008 este o nuanta mai deschisa decat 006.
     Cum este aceasta nuanta, comparata cu celelalte fonduri de ten pe care le am? Le puteti vedea mai jos, cu scuzele ca greseala 060 in loc de 006 ca nuanta, apare in toate pozele...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu