luni, 6 august 2012

Missha M Perfect Cover BB Cream- primer pentru fata

     Am fost astazi in piata, nu in calitate de vanzator ci de cumparator. Stiam ca o sa fie foarte cald asa ca am vrut un machiaj rezistent la caldura, afara erau aprox 40 grade. Si stiti cu ce n-o sa dati gres niciodata? Daca folositi Missha M Perfect Cover ca primer pentru fata. 


     Este extraordinar folosit sub fondul de ten. L-am aplicat si la 10minute dupa aplicare m-am dat cu fond de ten, revlon colorstay-ul pentru ten gras. Nu am mai aplicat crema cu factor de protectie inainte pentru ca Missha are factor de protectie SPF42, un factor suficient de mare. Dupa fond de ten am aplicat pudra Laura Mercier si tenul meu a fost perfect pana seara la ora 22. Deci 12 ore nu am avut nevoie de niciun retus desi am stat vreo 2 ore prin soare puternic. Din pacate am fost prea atenta cu fata si am uitat de restul, asa ca pe umeri si decolteu sunt rosie ca racul. Insa fata nu a suferit absolut deloc, asa ca factorul de protectie a facut fata cu brio. Cand mi-am culcat puiul de dupa-masa, m-am scapat adormita asa ca la cele doua ore de soare puternic mai putem si o zvarcoleala prin somn -perna intacta, la fel si fata. Apoi am plecat pe strand la o terasa si inainte sa plec, asta fiind pe la ora 19 privindu-ma in oglinda mi-am dat seama ca iar nu e nevoie de nicio interventie. Cand ne-am intors acasa, pe la ora 22, fata mea arata la fel ca dimineata. 
     Nu e un machiaj usor pentru fata pentru ca dupa ce am aplicat pudra peste, am simtit ca ma strange fata, deci n-o sa va simtiti fata usoara, dar cand va doriti sa mergeti la sigur, sa stiti ca aceste trei produse folosite impreuna dau un rezultat exceptional. Si desi mi-am simtit fata incarcata toata ziua, seara dupa demachiere fata mea arata foarte bine, nu e rosie de la soare, nici de la cele doua produse -missha si colorstay-ul, care totusi sunt produse "grele". Ca primer pentru fata foloseam primerul de la Radiant, insa acum nici nu pot macar sa le compar pe cele doua, Missha folosit ca primer este, ma repet, exceptional pentru tenul gras, pentru cel uscat nu ma pronunt.
   Asa ca adio Radiant primer pentru fata, bine ai venit Missha!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu