miercuri, 1 august 2012

Fond de ten Vichy Flexilift


     Din ciclul vara sanie si iarna car, va povestesc vara despre  fondul de ten de la vichy, flexilift-ul, pe care asta-iarna l-am folosit destul de des.
      L-am primit cadou, dar nu de la vichy ci de la vara-mea, care l-a primit de la cineva si nu i s-a potrivit nuanta,  #25 nude. Este un fond de ten usor, asta e cuvantul care-mi vine imediat in minte daca ar trebui sa-l caracterizez. Iarna aceasta eram inca acasa cu copilasul, in concediu de ingrijire copil, astfel ca atunci cand ma machiam alegeam ceva care se aplica foarte repede si foarte usor, si des mana mea se indrepta spre acest fond de ten. Pentru ca afara era rece, nu stateam mai mult de o ora, o ora jumatate si flexilift-ul era perfect pentru asa ceva. Imi ramanea pe fata 2-3 ore, stralucea putin dupa prima ora, dar nu arata rau. Usor e si de aplicat, e fondul de ten ce se aplica cel mai repede dar care se si da jos cel mai repede. Nu-l simteam pe fata, si cand ne intorceam de la plimbare, il demachiam foarte foarte usor. Cand nu aveam timp sau chef sa pun mana pe o discheta demachianta, ma spalam pur si simplu pe fata cu sapun lichid si apa si se ducea imediat.
      Ce nu-mi place la el? Faptul ca e din sticla, din multe puncte de vedere e ok, dar l-am scapat de cateva ori pe jos, noroc ca a fost pe covor si nu s-a spart, dar daca era gresie...La inceput nu prea mi-a placut nuanta, dar dupa ce am dat cateva rateuri cu alte fonduri de ten (roche posay toleriane 13, un portocaliu...), aceasta nuanta #25nude mi se pare naturala, dar nu preferata. 

                                        pozele sunt mai vechi, dar nuantele nu se schimba, nu? :)



Un top al nuantelor preferate este urmatorul: 
  1. sephora perfect cover 25medium beige- este pe primul loc
  2. colorstay #310 Warm golden- sunt foarte multumita de aceasta nuanta, o sa fie nuanta ramasa definitiva pt mine de la colorstay varianta oily (pacat ca in ro nu se gaseste, dar o sa fiu atenta cand se apropie de final, sa am timp sa-l comand de pe ebay) precizez ca in poza de mai sus colorstay-ul este 300 golden beige, cand am facut poza nu-l aveam pe #310
  3. vichy flexilift #25nude
     Din punctul meu de vedere, un fond de ten foarte bun este acela la care-i verifici des cantitatea, ca sa nu se termine si sa nu ai timp sa-l comanzi pe urmatorul. Un fond de ten bun este acela pe care te gandesti sa-l recumperi, dar fara graba. Si un fond de ten prost este acela pe care iti pare rau ca ai dat banii. 
Vichy flexilift intra in categoria a doua, ma gandesc sa-l recumpar cand se va termina, dar pot sa stau si 2-3 luni fara sa-l am.


2 comentarii:

  1. What a information of un-ambiguity and preserveness of valuable know-how on the topic of unpredicted emotions.


    Here is my website: ford ranger forum

    RăspundețiȘtergere
  2. What's up, after reading this awesome piece of writing i am too cheerful to share my know-how here with colleagues.

    My web blog: ford ranger

    RăspundețiȘtergere