sâmbătă, 18 august 2012

Pudra volum pentru par

     Am scris prea multe review-uri despre produse care se aplica pe fata si nu vreau sa aveti impresia ca restul n-ar conta :) Asa ca astazi o sa ma opresc putin la un produs de par, care m-a salvat intr-o perioada grea a parului meu, si anume dupa ce a fost "macelarit" de un stilist.

     Trebuie inainte de toate sa va descriu putin "personalitatea" podoabei mele capilare. Am un par lung, 40cm (masurat acum cu liniarul), par atras puternic de gravitatia pamantului, asta nu doar referindu-ma la cadere, ci si la faptul ca e drept. Vreau sa-l ondulez, sa-i mai schimb forma, degeaba, el tot drept cade. Cele care au parul ondulat si folosesc placa sa-l intinda o sa se strambe putin cand o sa citeasca motivul supararii mele, dar un par lung, drept, in afara de lasat pe spate drept sau prins in coada, nu prea ai cum sa-l aranjezi. Cel putin eu nu prea ma descurc.
      Cum spuneam, e drept, lung si negru. Asta da, e o lauda adusa parului meu, ca nu vreau numai sa-l critic. Am o culoare naturala frumoasa si pentru ca sunt norocoasa si inca nu am fire albe la 35 de ani, pot sa-mi permit sa nu-l vopsesc. Insa m-am saturat sa-l tin tot asa si acum trei ani am hotarat sa apelez la serviciile unui stilist bun. La prima tunsoare am fost multumita, mi l-a taiat in scari si arata bine. Insa dupa jumatate de an cand m-am dus din nou, mi-a tras niste scari...gen emo, scurt sus si jos par lung si slab...off ce m-am necajt dupa, vreau sa va spun ca dupa experienta aia, ma duc rar la coafor si numai sa-mi tai varfurile si asta numai din cauza aluia. Si era si in perioada cand eram gravida si cu starea psihica precara:) Sa vezi cum te ingrasi , dar sa mai si arate parul rau. Asa ca am gasit o solutie multumitoare pentru mine. M-am dus la o coafeza sa-mi taie "laţele", si mi-am cumparat perie rotativa Rowenta, o perie excelenta. Dupa o luna de folosire eram deja experta in manuirea ei.

Nu doar ca onduleaza parul dar ii da si volum, si pentru cele care vor il si intinde, fara sa distruga parul asa cum o face placa. Dar pentru parul meu slab, fara volum nu era suficienta doar peria, fixativul folosit in exces arata rau asa ca am cautat altceva pentru volum. 
     Am gasit o pudra pentru volum, este de la firma Lakme  si se numeste K.style Hottest. Eu o am in varianta nr.3, cred ca e ca la spray-urile care fixeaza parul, puterea de fixare. 



Este o pudra care da volum parului si absoarbe sebumul. Se aplica direct pe par, de la o distanta de 20 cm, sau presarati o cantitate mica de pudra in mana si o aplicati pe par folosind degetele. Eu l-am folosit doar ca sa-mi dea volum, adica dupa ce-mi uscam parul cu peria rowenta, aplicam putin la radacina parului ca sa-i dau volum. Ca si cantitate e 10g si-mi ajungea jumatate de an. Il cumparam cu 50 ron din Iulius Mall de la Timisoara, era acolo un magazin de produse profesionale de par. 


Daca folositi mult produs la o utilizare, sa stiti ca se spala destul de greu. Chiar si daca nu foloseam mult, tot trebuia sa-mi aplic de 3-4 ori sampon ca sa scap de pudra. Ce sa faci? Nu exista produs perfect, care sa si reziste mult, dar sa se inlature usor. E ca la fondurile de ten, vrei acoperire mare si de lunga durata, clar cand te demachiezi va trebui sa insisti mai mult. Timp de un an de zile, pana parul meu si-a revenit cat de cat, am folosit aceasta pudra dupa fiecare spalare a parului (se aplica pe parul uscat). 
     La cateva luni dupa ce am nascut si a inceput sa-mi cada par mai mult, nu am mai folosit pudra si mi-am indreptat atentia mai mult spre masti de par. Singura care si-a facut efectul a fost masca preparata de mine acasa din: doua galbenusuri de ou (am parul lung, la par mediu sigur e suficient unul), doua lingurite miere de albine, zece picaturi vitamina A (cumparata de la farmacie), trei-patru lingurite de ulei de ricin, storceam putina lamaie (am citit ca e pentru stralucire) si lotiune regeneranta cu petroleum de la Gerovital aproximativ 20ml. 



     Stateam cu masca asta pe par in medie trei-patru ore.  Mi-era mai usor atunci deoarece stateam acasa cu baietelul, era bebelus si puteam sta in casa cu ea pe cap. Acum nu mai am cum, poate doar in weekend deoarece serviciul nu-mi mai permite asta. Cand ma intorc de la munca, pana fac mancare, pana mananca, pana il imbrac sa iesim afara, la ora 9-10 seara nu mai am timp si chef, si oricum nu-mi place sa stau toata noaptea cu masca in cap. 
    Am folosit aceasta masca timp de aproape un an de zile, cateodata doar lotiunea regeneranta cu petroleum. Parul meu si-a revenit foarte mult, daca inainte imi cadea par mult si peste tot (am alaptat 1 an jumatate, sigur si aceasta a fost cauza caderii), deja dupa 2-3 luni de tratament nu-mi mai cadea aproape deloc. Cred ca se implinesc trei luni de cand n-am mai apucat sa mi-o aplic pe par si a inceput din nou sa-mi cada mult. Trebuie sa-mi fac timp ca macar o data la doua saptamani sa mai reusesc sa o aplic. Inainte o foloseam cel putin  o data pe saptamana, chiar si inainte de fiecare spalare (tot a treia zi) si efectele nu s-au lasat asteptate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu