marți, 28 august 2012

Cine a salvat Dior-ul sau pe scurt- Diorevlonul

    
      M-am tot gandit cu ce sa ajut sa reziste mai mult timp pe fata Dior Forever-ul. Si cel mai repede mi-a sarit gandul la Revlon Colorstay, care pentru mine este fondul de ten cu cea mai mare rezistenta, dintre cele incercate de mine pana acum. 
     Cum procedez? Pai pun doua pompite de dior forever in palma, apoi o pompita revlon colorstay, le amestec in palma si apoi aplic pe fata. Dior-ul nu numai ca ia din calitatile revlonului ca si rezistenta pe fata, dar e si invers, dior-ul face ca revlon colorstay-ul sa arate mai natural. Pe langa asta, se modifica si nuanta, care devine mai deschisa si mai apropiata de nuanta dorita de mine. 



     Pentru ca mi s-a terminat sticluta cu fond de ten Vichy flexilift, am spalat-o bine cu sapun lichid si apa calduta. Ca sa curat mai bine pe interior, am introdus in sticluta si betisoare de ureche si le foloseam ca pe o perie de spalat sticle. Am lasat sa se usuce bine sticluta pe interior si am pus in ea fondul de ten revlon, care stiti ca nu are pompita la sticla. Puteti si voi sa faceti asa, atunci cand aveti un fond de ten pe care-l folositi des si care nu are sticluta prevazuta cu pompita. 



     Cum se comporta "Diorevlonul"? Minunat. Sunt foarte multumita de ce reusesc impreuna ca rezultat. Nu e prima data cand combin doua fonduri de ten. Nu pot sa zic ca-mi place sa fac asta, prefer sa-mi fie suficient unul singur, insa daca aveti un fond de ten care va nemultumeste in anumite privinte, inainte sa scapati (vindeti/daruiti) de el, incercati sa-l combinati cu alte fonduri de ten si vedeti cu care se potriveste mai bine. 
     Si sa va mai spun ceva, ca era sa uit. O prietena de-a mea a avut un eveniment duminica asta, si i-am propus sa-i pun intr-o cutiuta putin fond de ten Dior. Precizez ca are tenul uscat. A doua zi cand ne-am intalnit era foarte incantata de el. Fara baza de machiaj, doar cu putina pudra aplicata deasupra i-a rezistat intact pe fata toata ziua, desi a fost o zi destul de calduroasa. Mi-a spus doar atat :
-Uauuuuu, e grozav!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu