vineri, 10 august 2012

Fonduri de ten- nuante

     Zilele acestea am facut ordine prin sertare si inevitabil am ajuns si la cel cu cosmetice, sertar unde am descoperit fondurile de ten expirate. La inceput aruncam tot ce era expirat sau epuizat, dar mi-am dat seama ca ar fi bine sa le pastrez, nu pentru a le folosi pe fata ci pentru a-mi reaminti anumite nuante, daca va fi nevoie. Mi-au folosit de cateva ori asa ca poate pozele va vor ajuta si pe voi.

Nu toate insa sunt vechi sau expirate, am facut comparatii si cu fondurile de ten ce le folosesc acum.
L`Oreal Accord Parfait este un fond de ten ce l-am folosit ani de zile. Aveam nuanta #N7 si imi placea la nebunie. Din pacate #N7 nu s-a mai fabricat, asa ca am ales ceva cat de cat apropiat, #N6 si #N4, tot L`Oreal Accord Parfait. 


     Acest fond de ten nu se comporta grozav pe fata, sebumul aparea imediat, se oxida, insa era rezistent pe fata, desi se lua o gramada si pe telefon, la sfarsitul zilei inca "exista" pe fata mea. Vedeti cum vorbesc despre el la timpul trecut? Exista inca Accord Parfait de la L`Oreal, insa dupa ce am descoperit Revlon Colorstay nu am mai cumparat L`Oreal, deoarece pretul este aproximativ la fel, in jur de 50-60ron, insa Revlonul este calitativ mai bun.
     Prin sertar am mai gasit si un M.A.C expirat, este vorba despre un fond de ten primit de la o prietena, nu l-am putut folosi niciodata, oricum si ea cred ca-l avea de 2 ani si era expirat, mai era si foarte inchis...



     Despre celelalte fonduri de ten ce apar in poze v-am tot vorbit, asa ca respectand proverbul "Vorba multa saracia omului", va las cu pozele...












2 comentarii:

  1. Buna! Am citit toate postarile tale.Se pare ca avem aceleasi pasiuni( fondurile de ten) dar si probleme( tenul gras) in comun.
    Daca doresti un fond de ten cu subton galben iti recomand marca Yves Rocher care are doua categorii de nuante: cu subton galben si roz.
    Momentan eu folosec un fond de ten matifiant de la ei cu subton galben in combinatie cu Colorstay tocmai pentru ca folosit independent e prea...galben :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana acum nu am gasit un fond de ten "prea galben", asa ca mi-ai captat curiozitatea cu Yves Rocher-ul. Cunosc brandul, asa ca ma mir ca mi-a scapat. Abia astept sa-l pun pe mana/fata si sa-i observ "galbeneala":)Am o achizitie noua in materie de fond de ten, Bourjois Flower Perfection,dar inca nu am facut poze, urmeaza sa scriu despre el. Daca esti pasionata de fonduri de ten (in cazul meu a devenit obsesie:), spune-mi care sunt fondurile de ten care ti-au placut mai mult, mai bine spus, care ti s-au potrivit mai bine, dupa cum vezi unele sunt ok la culoare dar au scapari la rezistenta, altele au doar ambalaj frumos etc

    RăspundețiȘtergere