vineri, 24 august 2012

Modele de manichiura 1

     V-am spus ca pe strada unde lucrez exista un magazin mic, cu brizbrizuri. Si chiar daca brizbrizuri inseamna lucruri de prost gust, cu putina imaginatie si fara exagerare, poti sa le folosesti astfel incat sa creezi lucruri frumoase si de bun gust. 
     M-am oprit tot asupra unor oje si ceva sclipici pentru unghii, cum v-am mai spus si in alt post, 3lei oja si 2 lei sclipiciul. 
Asta e transparent, cu sclipici si cu inimioare rosii si aurii. Cand iau cu pensula din sticluta, incerc sa feresc inimioarele si sa le aplic doar pe degetele inelare, altfel ar arata prea incarcata unghia.
Al doilea e tot in genul primului, dar putin mai finut.
Astea doua le puteti folosi atunci cand nu aveti chef sa aplicati modele si aveti timp doar 2-3 minute cat sa va dati cu un strat de oja.
Daca aveti insa timp mai mult, puteti sa incercati si alte modele. Eu mi-am mai cumparat, pentru ca imi place mult modelul french, o oja cu pensula foarte subtire, in genul celei de la tus.
Este vorba de sticluta mai lunguiata din stanga, cu alb mat. Cu ajutorul acestei pensule, se poate realiza foarte usor manichiura frantuzeasca.

Nu m-am putut abtine, si mi-am luat si o culoare mai inchisa, un maro mat si normal, inca o cutie cu sclipici.


Sclipiciul din cutie il aplic pe unghie folosind pensula de la oja transparenta. 
O sa va rog sa incercati sa ignorati forma unghiilor sau cuticulele. Sunt foarte ocupata, abia apuc sa le tai scurt si sa le dau cu putina oja. 


Acum m-a apucat putin nebunia cu sclipiciul, dar imaginati-va ca in timp ce-s cu pensula in mana si trebuie sa aplic cu atentie, copilasul imi sare in spate, imi fura pensula, fug dupa el prin casa, apoi imi fura capacul cutiei in care se afla sclipiciul, vrea sa bage degetul in sclipici, doar straluceste si e interesant, nu?:) Se da o adevarata lupta si rezultatul nu este extraordinar. Dar cele care nu aveti un pici atras de sclipici, daca va ocupati si de forma unghiei, pila, forfecuta etc sunt sigura ca o sa va iasa multttttttt mai bine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu