marți, 31 iulie 2012

Despre fondul de ten ELF Flawless Finish

                                                                            #Buff
     Asa cum v-am promis ieri, revin cu detalii despre fondul de ten ELF Flawless Finish Foundation. 
     Am gresit cand mi-am ales nuanta, dar nu pot neaparat sa spun ca a fost greseala mea, nuanta mai deschisa decat #buff este #sand, care clar e prea deschisa pentru mine, asa ca mi-am spus ca mai bine mai inchisa decat mai deschisa. Fetele au fost dragute si mi-au aratat comparativ cele doua nuante. Cred ca cele care au tenul deschis spre mediu ar trebui sa cumpere ambele nuante si sa le amestece, alta solutie nu vad. Eu n-o sa mai cumpar nuanta #sand sa le amestec pentru ca nu-mi prea place acest fond de ten. Nu vreau sa fiu inteleasa gresit, vorbesc din punctul de vedere al unei persoane care are tenul gras. E un fond de ten care acopera binisor, dar nu rezista pe tenul meu mai mult de 3-4 ore, e genul de fond de ten care straluceste pe fata si celor cu tenul gras numai asta le mai lipseste, un "ajutor" pentru sebum:). Pentru tenul uscat insa cred ca este foarte bun, atata timp cat reusiti sa va potriviti/combinati nuanta.


     Lumea zice ca sticla arata bine, dar mie nu-mi place sa vorbesc despre cum arata ambalajul, cat de scump sau de ieftin pare, pentru ca e important ce contine si sa pastreze in bune conditii ce contine, si atat, doar nu-l port prin mall-uri agatat de poseta.
Are ca plusuri 
  • SPF-ul 15
  • faptul ca e oil free, 
  • acoperire destul de buna.

Minusuri:
  • doar 6 nuante, e foarte greu sa-ti gasesti nuanta si e nevoie de 2 nuante pentru a obtine una potrivita, deci la pretul de 34 ron bucata pentru 23g de produs X 2 ca-ti trebuie doua nuante = 68 ron pentru 46g produs + transportul...
  • stralucirea care-l face nepotrivit pentru un ten gras, desi scrie ca e oil free. Aduce mult cu varianta fondului de ten Sephora, cel pentru ten uscat, hidratant, total nepotrivit tenului gras
  • desi folosesc inainte de a-l aplica, baza de machiaj de la Radiant (Matt finish), si deasupra pudra Laura Mercier, tot dispare de pe fata in 3-4 ore.
Faptul ca are pompita nu e nici plus nici minus. Folosesc de atata vreme Colorstay-ul fara pompita, incat m-am obisnuit si nu mi se mai pare dificil de folosit.


Vazuta singura, nuanta #Buff nu pare atat de inchisa, insa o sa va arat ce inchisa este comparativ cu Colorstay-ul #310 Warm Golden.



Cred ca aceasta poza va arata de fapt ce nuanta inchisa e Buff-ul.
Am mai facut o poza unde am pus si vichy flexilift ca si comparatie, insa e facuta noaptea, sper totusi sa se vada bine nuantele.

Gata, va las ca e ora 2 noaptea si maine e o noua zi de munca asa ca nu vreau sa adorm cu capul pe birou.
Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu