luni, 30 iulie 2012

Cumparaturi ELF

     Baietelul meu e sanatos acum asa ca pot sa va scriu cu inima deschisa despre produsele ce mi le-am cumparat saptamana trecuta de la ELF.
     Pentru ca depozitul e atat de aproape de mine, imi vine sa ma duc zilnic acolo si sa-mi iau cate ceva. Vinerea trecuta m-am dus iar cu lista pregatita, si in lista aveam asa: tus de ochi, servetele matifiante, fond de ten si cleste de gene. Am gasit in stoc tot ce aveam pe lista.
  • Clestele de gene:


Mi-a sarit in ochi cand ma uitam la ei pe site si mi-am dat seama ca eu n-am folosit niciodata asa ceva si ca genele mele ar putea fi mult mai arcuite. 
Rezultatul: genele mele arcuite arata mult mai bine fara sa le "sugrum" cu clestele, asa ca poate o fi bun, dar mie nu-mi imbunatateste aspectul genelor nici macar cu un procent. Bine macar ca n-am dat multi bani pe el (8ron) si poate ca totusi eu gresesc si nu stiu sa-l folosesc. Ramane sa mai caut niste filmulete pe net sa vad unde gresesc, asta daca gresesc.
  • Gelul de ochi crema

Eram pregatita sa iau tusul in varianta clasica, dar cand am auzit ca acest tus de ochi crema este foarte solicitat de cliente, l-am luat. A fost 18 ron.
Rezultatul: nu au fost bani aruncati, e cu bune si cu rele. Desi initial credeam ca o sa intampin greutati si n-o sa stiu sa-l folosesc, pentru ca nu am mai avut tus crema, se aplica foarte usor, mai ales daca ai in spate ani de experienta cu tusul clasic. Pensula e utila si o folosesc doar pe ea, nu m-am uitat in trusa mea de pensule sa vad daca o pot inlocui cu altceva. Se aseaza bine si linia trasata pare foarte naturala, ca si cum s-ar contopi cu genele. La celelalt tip de tus, linia pare falsa, prea clara si prea delimitata, aici insa rezultatul este foarte natural. Din pacate rezultatul la mine nu tine atat de mult. Dupa 3-4 ore se intinde in sus pe pleoape si ma enerveaza asta. Nu-mi pare rau ca l-am cumparat dar nu o sa-l recumpar. Prefer ca linia sa fie mai falsa si sa tina mai mult decat sa arate bine doar pentru cateva ore.

Completare 15.08.2012- Am incercat sa-l aplic si cu pensula de la tusul clasic Farmasi si merge de minune, mai ales ca pensula Farmasi este mai scurta si putin mai groasa, aplica foarte bine aceasta varianta de tus crema. Ma gandesc sa introduc continutul tusului crema in tubul Farmasi, poate asa o sa tina mai mult consistenta moale, deoarece am inteles de la alte fete ca se intareste destul de repede.
  • Servetele matifiante



No, astea si-au meritat toti banii, 8 ron. Sunt 50 bucati in pachet si sunt 9 X 6cm, destul de mici. Absorb sebumul si fata nu mai e lucioasa o perioada de timp. 
Rezultatul: sunt bestiale, desi sunt mici isi fac treaba cu prisosinta. E un fel de hocus-pocus, asezi servetelul pe fata si-l vezi cum absoarbe sebumul de pe fata, fara insa sa-ti ia din fondul de ten. Eu folosesc 2 servetele pentru toata fata. As putea chiar trei, dar ma zgarcesc putin. Ma repet, sunt grozave!
  • Fond de ten



                                                                              #Buff
Dupa cum vedeti, nuanta Buff nu mi se potriveste, si cu toate ca mie imi place ca fondul de ten sa fie putin mai inchis decat nuanta tenului meu, asta e prea inchis. Vreau sa va pregatesc niste poze cu aceasta nuanta buff alaturi de alte fonduri de ten ce le am, pentru a va ajuta atunci cand doriti sa-l achizitionati. 
Rezultatul: culoarea nu mi se potriveste deloc, chiar de la aplicare iti straluceste fata, asa ca cele cu tenul gras cred ca n-o sa fie multumite, dar cum v-am spus, o sa mai scriu despre el.
Astea au fost cumparaturile mele in materie de make-up. 
Spor la cumparaturi sa aveti si voi!

4 comentarii:

  1. Nuanta de la fond de ten nu bate spre roz..portocaliu sau cv de genul?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-l mai am, l-am dat mai departe, dar tin minte cum era. Nu bate spre roz sau portocaliu, dar este ff inchis. Daca ai tenul gras, nu ti-l recomand, nu face fata deloc, mai ales vara...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce norocoasa esti ca ai depozitul langa tine. Si eu patetesc la fel cu tusul crema . Uneori , cand nu aplic fard pe pleoape mi se transfera , dar alteori cand dau cu fard negru inainte sa fac linia de tus rezista mai bine .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca am ajuns sa dau tot comenzi prin posta. Mi-e peste mana sa ajung in zona unde este depozitul si pentru ca stau la 5 minute de posta, aleg aceasta modalitate.

      Ștergere