sâmbătă, 23 iunie 2012

Review - Vodafone si portarea

       Portarea...
      Atunci cand esti nemultumit de o retea de telefonie mobila, sau nu neaparat nemultumit, cand gasesti o oferta mai buna in alta parte, iti poti pastra numarul de telefon si sa-l "iei" cu tine in alta retea. Si ce mi-am zis, hai sa fac si eu asta daca se poate. Aveam o cartela de orange de cel putin 12 ani pe care o foloseam foarte rar si ma enerva ca tot trebuia s-o incarc pentru a-mi pastra numarul, care era unul foarte usor de retinut. Am hotarat sa fac un abonament la vodafone deoarece acolo mi s-a parut ca as avea mai multe avantaje. Usor de gandit insa greu de facut. O sa vedeti ca urmeaza un sir de greseli, care daca nu era sir nu m-ar fi deranjat tare, toti suntem oameni si gresim nu doar in plan personal ci si profesional, insa a fost mai mult decat am putut duce, cu toata rabdarea mea.
       Greseala mea
       Papucii mei pe podeaua celor de la vodafone.

       Greselile lor:
       Si pe astea trebuie sa le numerotez:

       Greseala 1
      Pe verso cartelei de orange exista un numar de sim format din 13 cifre. Cand tipa de la vodafone care mi-a facut contractul a facut cererea de portare, mi-a scris gresit acest numar. Cererea respectiva era de fapt o solicitare catre orange sa-si dea acordul de a ma muta de la ei. Am facut tot ce a fost necesar si am plecat acasa linistita. Trece o saptamana, trec doua, trec trei saptamani, cam mult dupa parerea mea asa ca fac o plimbare cu copilul si cu comoda bicicleta pana la cei care mi-au incheiat contractul. Ma linistesc fetele spunand ca .."O, dar poate sa dureze si o luna!!" ca si cum, pe ce planeta e asta de spera ca se rezolva toate atat de repede. Pe moment chiar m-au facut sa ma simt prost ca am avut asemenea pretentii. Dupa o luna si o saptamana mi s-a parut ca iar a trecut o vesnicie si sun la relatii cu clientii. La telefon surpriza, sunt anuntata ca nu s-a facut portarea pentru ca cererea de portare a fost respinsa. Ma gandeam, dar daca nu sunam, oare cand imi zicea si mie cineva, sau poate e prea mult sa sune vodafone pentru asa ceva, ca doar se consuma minute... melodii la telefon, tipul din centrala imi cere sa astept sa tot verifice si imi zice la urma ca s-a gresit acel numar de sim si ca orange mi-a refuzat portarea pentru ca nu considera ca numarul de sim este al lor. Tipul de la vodafone isi cere scuze si imi zice ca trebuie sa ma duc iarasi la sediul unde am incheiat contractul cu cartela de la orange sa fie facuta o noua cerere. Ma deplasez, cererea e refacuta, tipa isi cere scuze, nu amenint, nu acuz, chiar am linistit-o si am zis ca nu-i absolut nicio problema si ca toti mai si gresim. 
        Greseala a 2-a
         Imi vine la un moment dat acasa o factura de la ei cu o suma de 3 ori mai mare decat cea cu care eram obisnuita. Verific sa vad daca nu am depasit minutele de convorbiri sau netul pe mobil si constat ca nu. Sun la relatii cu clientii si imi verifica situatia, pai zice la un moment dat abonamentele. Zic care abonamente ca am doar unul... Pana mi s-a portat numarul de orange am primit de la ei un numar provizoriu, si mi-au pastrat dragii de ei ambele numere ca fiind doua abonamente diferite, deci erau doua abonamente. Oooo zice tipul de la telefon, o sa vorbesc cu colegii si va sunam astazi. Astept, trece o ora, trec doua, trec trei...
        Greseala a 3-a
        Ma suna o prietena pe nr de rds si-mi zice ca nu m-a putut suna pe vodafone ca-l am inchis. Dupa ce am verificat am constatat ca asa e. Ce s-a intamplat de fapt, desteptul de la vodafone mi-a anulat numarul portat, cel cu 0744 ... Il pun pe sotul sa sune la ei sa nu-mi pierd numarul definitiv, dupa vreo 4 ore in care nu am mai putut suna mi se rezolva problema fara ca sa ma sune cineva sa-si ceara scuze, sau macar un sms...
        Greseala a 4-a 
        A doua zi dimineata sun sa vad ce s-a intamplat si cat am de plata pana la urma, la care un alt destept o tinea pe-a lui cu valoarea, ca trebuie sa platesc factura asa si ca luna viitoare voi plati mai putin. De ce sa va dau alti bani in avans ii zic, ca si-asa abonamentul se plateste in avans, eu sa platesc 2 luni in avans. Il intreb cine a gresit factura? Cei de la facturari, adica vodafone. Si atunci de ce sa platesc tot eu pentru greseala lor? Zice, dar luna viitoare platiti mai putin. Ii raspund ca "adica voi gresiti si tot eu sa platesc".
        De la prima pana la ultima greseala (zic ultima in speranta ca asa va fi, dar la cum au decurs lucrurile in primele 3 luni de vodafone...) nu am jignit nici macar o data si din cauza asta trebuie sa ma descarc aici, mi se pare ca daca jignesc nu sunt cu nimic mai buna decat ei, dar faptul ca m-am abtinut mi-au facut niste draci..
         Off mai bine nu va povesteam ca iar m-am enervat aducandu-mi aminte. 
         Mai sunteti d-astia ca mine sau am fost singura selectata de vodafone pentru a-mi forta rabdarea?
       

2 comentarii:

  1. Si eu am deosebita plăcere sa astept mai bine de 3 saptamâni deja pentru i portare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi sa nu fie o gresala cu codul de pe spatele cartelei. Mai suna-i si streseaza-i. De cand am scris postarea asta, m-am portat in DIgi. Sunt tare multumita si portarea a durat exact 3 zile, dar aici nu stiu daca este meritul vodafone ca m-a lasat sa plec mai repede sau Digi ca m-a primit mai repede;)

      Ștergere