sâmbătă, 16 iunie 2012

Balea- Creme Peeling cu aloe vera

         Recunosc cu sinceritate ca pana sa folosesc aceasta crema exfolianta, alta n-am prea folosit. Imi puneam masti de argila, miere, galbenus, castravete, rosie, tarate, iaurt si altele pe care acum nu mi le mai amintesc, dar peeling nu-mi faceam niciodata. Aveam impresia ca daca fac asta, o sa ma irit foarte tare. Asta pana intr-o zi cand la cumparaturi prin DM, mi s-a pus pata sa cumpar o crema exfolianta si am pus mana intamplator pe aceasta crema. 

       Pretul este foarte bun, 8 ron si are 75ml.
O sa va redau, ca sigur nu se vede in poza, mai ales ca le-am facut noaptea si lumina asta portocalie ma enerveaza si pe mine, (o sa incerc sa fac alte poze ziua si o sa le inlocuiesc) ce scrie pe  ambalaj:

 Imbunatateste textura pielii si pastreaza hidratarea. Cu aloe vera. Pentru orice tip de ten. Curatare intensiva. Prospetime stralucitoare si netezire, crema exfolianta cu aloe vera curata si ofera pielii d-voastre hidratare si o textura imbunatatita a pielii. Particulele abrazive microfine inlatura stratul de celule moarte ale pielii si stimuleaza circulatia sangvina a pielii. Extractele de alge si hidro complex pastreaza hidratarea si protejeaza impotriva uscarii.
Mod de utilizare: saptamanal de 1-2 ori se aplica pe tenul umed si se clateste cu apa calduta.




           Cum o folosesc eu? De obicei  inainte de dus, imi umezesc putin fata, pun in mana crema exfolianta, cam cat doua boabe de fasole, si o asez pe fata. Apoi cu ambele maini, dar nu energic, fac miscari  circulare, usor ca sa nu-mi irit  fata. Particulele sunt atat de fine incat  nu va irita, insa daca apasati tare si repede s-ar putea sa va iritati. Aici depinde si de tipul de ten, al meu e gras dar sensibil, si de frica sa nu-l irit, miscarile ce le fac sunt usoare si nu dureaza mai mult de 2-3 minute, dupa care ma clatesc cu apa calduta. Fac asta la dus ca dupa ce am aplicat-o pe fata, pot usor s-o intind si pe gat si in zona decolteului, chiar si pe restul corpului , astfel ca folosind putina crema, exfoliez o mare parte din corp. Treaba asta o fac de 2 ori pe saptamana.
          Dupa, tenul meu este foarte neted, niciodata dupa folosirea unui produs nu i-am simtit atat de pregnant efectele pozitive ca in cazul acestei creme exfoliante. De cand o folosesc, si se implinesc cu siguranta cel putin 3 luni, sunt foarte multumita de ea. Chiar astazi mi-am cumparat al doilea tub, de asta m-am si hotarat sa va vorbesc despre ea, mai ales ca este si foarte accesibila ca pret si daca aveti DM-drogerie markt- in oras, puteti da o raita si o s-o gasiti printre alte produse de la Balea.
             

2 comentarii:

  1. multumim de informatii.Eu am incercat-o intamplator la o prietena ce mai lucreaza prin Germania si si-a adus diverse produse Balea. Am fost placut surprinsa inca de la prima utilizare. si miroase foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere!
    Da, e un produs foarte bun si nici nu costa mult.

    RăspundețiȘtergere