duminică, 19 ianuarie 2014

City Rush for her-Avon



     Dupa ce aproape am finalizat postarea, rahatul meu de telefon s-a trezit sa se blocheze si sa se inchida singur. Asa ca acum trebuie sa scriu din nou, de data asta cu nervi, ca nu am salvat mai repede si ca trebuie sa rescriu...

     In urma cu cateva luni, am primit la iesirea din Kaufland, un catalog si o mostra de parfum. Nu am retinut daca e de la Avon sau Oriflame si parfumul l-am aruncat intr-un sertar. 
Dupa o vreme, in timp ce stateam in pat la tv, am inceput sa simt un miros frumos, dulce si nu-mi dadeam seama de unde vine. Stiam ca nu e parfumul meu asa ca am inceput s-o suspectez pe soacra-mea. Credeam ca e parfumul ei imbibat pe perna mea (ea il culca dupa-masa) Nu era parfumul ei, era mostra de City Rush for her, din care a curs putin prin sertar. 


Desi mi-am facut hatarul si de Craciun mi-am cumparat parfumul Classique de Jean Paul Gaultier, The One-ul meu in materie de parfumuri, ieri zarindu-l la un targ din Iulius Mall Timisoara, pe "secretosul" din sertar, City Rush, l-am luat. Oricum imi trebuia un parfum de poseta pentru ca nu ma simteam confortabil carand Classique-ul de 100ml dupa mine, asa ca acesta a cazut la tanc. 


     Mirosul e dulce, persistent. Racita fiind de cateva zile, pufai pe nas ca o cobra. Nu simt niciun miros, dar nu stiu cum reuseste acest parfum sa treaca de mucozitatile mele, dar o face. De cativa ani nu mai comand produse Avon. Nu m-a impresionat niciodata vreun produs de la ei. Asa ca acest parfum s-a cam strecurat in viata mea:)
     L-am pus pe Tudor sa-mi miroase parfumul din par, care se mai simte tare desi e acolo de 8 ore si a zis ca miroase a dulceata:) Nu stiu care sunt notele de baza, dar rezultatul e unul dulce si vesel, si-mi place.
Sa aveti o saptamana usoara si vesela, asa ca parfumul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu