miercuri, 13 noiembrie 2013

Lumea prin ochii unui pusti de trei ani



     Aceasta postare o las deschisa in programul blogger de pe telefon, ca s-o am la indemana de fiecare data cand Tudor imi raspunde amuzant la cate o intrebare.

In masina
Tudor imi spune:
-De ce dai muzica asa de tare, mama? Ca eu o aud si daca o dai mai incet.

Esti mama fulger, pentru ca ai grija de mine repede.

Nu mai cumparam ojeeee!!

Eu ma uit in oglinda ca sa-mi vad forma.

Dimineata, eu in sufragerie la calculator, Tudor dormea in dormitor. La un moment dat se trezeste si vine pas, pas in sufragerie (m-am si speriat de el)
Ii zic:
-Tudor draga, de ce nu m-ai strigat sa vin la tine?
-Daca strigam prea tare si ma trezeam si pe mine? zice el

Mie nu-mi place lucru: sa ne ducem sa luam pita, sa luam oja, sa bagam buletinu', sa platim buletinu', sa facem mobila, sa ne uitam la tv, sa mancam, sa ne dezbracam, sa luam mancare... e prea multa TREABA!!.Io vreau numa' sa ma joc, sa trec cu masinile peste ruptura. Lucru' nu-i frumos ca lego. Ii greu la lucru la tine, sa tot apesi pe buton, sa tot apesi. Daca apesi pe o litera mica si e gresita?

Cine o mai auzit sa faci caca in olita? Ca se poate numa' in pampers sau la wc

Tu mama suferi de sindromul caprei rosii... -nu ma intrebati...

Io nu vreau sa cresc mare, ca daca, cresc mare, ma lovesc de lucruri.


S-or mai urma, sper:)

10 comentarii:

  1. :)))) Hai, ca a fost tare asta!!! M-a lasat fara cuvine, ce poti tu sa zici la chestiile astea?! :))) Oricum treaba aia cu sindromul caprei rosii...e...pfff, no comment :))))
    Ai cel mai frumos baietel din lume, deci aia e clar si indubitabil (sper sa fac fetita ca aproape oricum locuim :P), dar e si super inspirat, nu am mai auzit fraze de genul acesta niciodata :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Inseamna ca n-ai prea stat printre copii!! Se chinuia un bunic sa-i explice unei fetite de doi ani jumate, ca nu e voie sa manance fructele alea rosii dintr-o tufa, ca o va durea burtica si face buba pe burtica si alte explicatii de genul. La care fetita: "vrei sa spui ca sunt toxice?"
    Avand acest exemplu, am incercat sa-i explic lui Tudor toate lucrurile si evenimentele din jurul lui, nu folosind un vocabular saracacios, ci provocandu-l cu cuvinte dificile, chiar si ca pronuntie, nu doar ca inteles. Le retine cu usurinta, asa ca ar fi pacat sa nu profit de capacitatile ce le are.
    Treaba cu sindromul caprei nu stiu de unde o fi prins-o, dar mi-o arunca:)
    Nu cred ca ti-ai incuraja fetita sa aiba un asemenea sot mamos, care ar asculta numai de ma-sa:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. copiii spun, de fiecare data, lucruri trazinite

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De multe ori o spun intentionat dandu-si seama ca devin amuzanti:)

      Ștergere
  4. Sindromu caprei rosii :)))))daca mere la gradi si a mea de la toamna parca vad ce imi tranteste,ca deja incepe cu de ce?copii din ziua de azi is tare avansati :)))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tudor e doar financiar la gradinita, pana la primavara nu-l duc, deci le absoarbe de altundeva. Nu!Nu de la sot, ca el nu-mi spune asa:)))

      Ștergere
    2. Unde mergeti la gradi?eu is in dubii...

      Ștergere
    3. L-am inscris in spate la Dery Farm la Podgoria, dar cum spuneam mai sus, nu l-am dus decat intr-o zi, 30 de minute:)

      Ștergere
  5. Aia cu ojele e buna :)) Ar trebui sa-l trimiti si pe la mine o perioada :-"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut luna trecuta niste apucaturi de obsedata de oje, acum mi-a trecut, sa nu le mai vad:) Si atunci, cum dadeam de un magazin, cum intram sa vedem de oje si la un moment dat n-a mai rezistat saracul si a inceput si a cedat nervos urland faza cu ojele:))

      Ștergere